جدید ترین مطالب
بخش بایگانی

ازی گربه سخنگوی من تام My Talking Tom

با بیش از 500 میلیون دانلود از گوگل پلی

به همراه نسخه مود شده

پیشنهاد ویژه سایت Bia2Soft به کاربران

هنگامی که برای اولین بار بازی سرگرم کننده و جذاب گربه سخنگو برای اسمارت فونهای اندرویدی عرضه شد، با استقبال واقعا کم نظیری روبه رو شد. در آن زمان بازی که همیشه به عنوان پای ثابت همه گوشی های هوشمند وجود داشت، همین بازی گربه سخنگو بود. به مرور بازی های بسیار زیادی به تقلید از بازی گربه سخنگو ساخته شدند اما هیچ یک از آنها نتوانستند موفقیتی که گربه سخنگو به دست آورده بود را به دست بیاورند. این بار در سایت ApkTops قصد معرفی یکی از نسخه های اصلی گربه سخنگو با نام My Talking Tom را داریم. گربه سخنگو بازهم برگشته است تا ساعت های متمادی شما را سرگرم کند!

ادامه مطلب

بازی موج سواران مترو Subway Surfers

عرضه شده توسط استودیوی Kiloo
به همراه نسخه مود شده بازی
بیش از 1 میلیارد دانلود از سایت گوگل پلی
پیشنهاد ویژه سایت Bia2Soft

کسانی که قبلا بازی Subway Surfers را انجام داده اند، بدون شک می دانند که این بازی به عنوان یکی از سرگرم کننده ترین و جذاب ترین بازی های عرضه شده برای سیستم عامل اندروید شناخته می شود. همچنین از بازی موج سواران مترو می توان به عنوان یکی از قدیمی ترین بازی های عرضه شده برای اندروید نیز نام برد. این بازی با گیم پلی بسیار جذاب و سرگرم کننده ای که دارد، توانسته است نظر مخاطبان مختلف را جذب کند.

ادامه مطلب

بازی محبوب کندی کراش Candy Crush Saga

عرضه شده توسط کمپانی KING
بیش از 500 میلیون دانلود از گوگل پلی

شاید تا همین چند سال پیش هیچ نامی از کمپانی KING نبود تا این که بازی های محبوبی را در پلی استور (و آیتونز) برای کاربران عرضه کرد که علاوه بر محبوب شدن این شرکت سبب افزایش سود بسیار عالی برای همین کمپانی شد. یکی از همین بازی هایی که با رقم نجومی در گوگل پلی دانلود شد سری بازی های Candy Crush بود که نسخه های مختلفی نیز از آن عرضه شد. یکی از نسخه های عرضه شده از این بازی Candy Crush Saga می باشد که این بار در سایت bia2soft برایتان آماده کرده ایم.

ادامه مطلب

جدیدترین نسخه بازی WWE Champions Free Puzzle RPG Game برای اندروید

بازی های مختلفی برای سیستم عامل اندروید ساخته و منتشر می شوند که به شما امجان انجام ورزش های مختلف را می دهند و می توانید با نصب و اجرای ان ها در گوشی هوشمند خود اقدام به انجام ورزش های مختلف و رقابت های متفاوت کرده و از آن لذت ببرید.

بازی WWE Champions Free Puzzle RPG Game یک بازی ورزشی بسیار جذاب برای اندروید است که توسط استودیو بازی سازی Scopely که تا کنون بازی های جذاب دیگری را نیز از آن دیده ایم ساخته و منتشر شده است. همان طور که از نام بازی پیداست شما می توانید با اجرای بازی به رقابت های کشتی کج جهانی وارد شده و با انتخاب شخصیت ها و ورزشکاران مختلف اقدام به انجام مسابقات کنید. اما شیوه ی گیم پلی بازی آن طور که فکر می کنید نخواهد بود و شما باید برای این که کشتی گیرتان بر روی تشک به خوبی مبارزه کرده  و با زدن فن های مختلف دشمن را زمین گیر کند بازی مچ کردن سه شکل مشابه را انجام داده و با کسب امتیاز های بیشتر کشتی گیر خود را بهتر همراهی کنید.

ادامه مطلب

جدیدترین نسخه بازی Counter vs Terorist 1.6 برای اندروید

بازی های مختلف اندرویدی می توانند برای کاربران بسیاری از خاطرات را زنده کنند یا حتی جایگزین برخی بازی های کامپیوتری شوند. چرا که گوشی های اندرویدی به قدر کافی برای اجرای این بازی ها قدرتمند هستند و شما می توانید بسیاری از بازی های جذاب کامیپوتر را در گوشی خود نیز مشاهده کنید.

بازی Counter vs Terorist 1.6 یک بازی نقش افرینی بسیار جذاب برای اندروید است که توسط استودیو بازی سازی Super Online Game Studios‏ ساخته و منتشر شده است. اگر نام بازی را خوانده باشید حتما تعجب خواهید کرد که این بازی جذاب برای اندروید نیز منتشر شده است. اما این استودیوی سازنده اقدام به بازسازی این عنوان هیجان انگیز برای گوشی های اندرویدی نیز کرده است. شما می توانید در ان به گروه تروریست ها یا کانتر بپیوندید و در نقشه های اشنا و محبوب خود در کامیپوتر بازی کرده و با دوستان خود به راحتی رقابت کنید. لذت انجام این بازی در اندروید برای کاربرانی که قبلا بر روی کامپیوتر ان را انجام می داده اند بسیار زیاد خواهد بود.

ادامه مطلب

جدیدترین نسخه برنامه Cheetah Keyboard-Gif Emoji Keyboard&3D Themes

یک صفحه کلید زیبا و کاربردی
با امکان انتخاب تم های متنوع

برنامه های مختلف اندرویدی می توانند به شما امکان انجام کار های مختلف را بدهند. شما می توانید با استفاده از این برنامه ها به راحتی قسمت های مختلف گوشی خود را مانند صفحه کلیدی که با ان تایپ می کنید را تغییر دهید.

برنامه Cheetah Keyboard-Gif Emoji Keyboard&3D Themes یک صفحه کلید بسیار زیبا و کاربردی است که به شما امکان تایپ سریع و انتخاب تم های متنوع را می دهد. صفحه کلید های مختلفی به صورت پیش فرض بر روی گوشی های اندرویدی وجود دارند که هر کدام از ان ها دارای نقاط ضعف و قوت می باشند. اما این صفحه کلید یک صفحه کلید بسیار زیبا با امکان سفارشی سازی بالا می باشد. شما می توانید از افکت های سه بعدی ان لذت ببرید و به سرعت متن های مد نظر خود را تایپ کنید. امکان انتخاب انواع تم ها وجود خواهد داشت و می تواند ظاهر صفحه کلید خود را به صورت کامل سفارشی سازی کنید.

ادامه مطلب

جدیدترین نسخه برنامه Yahoo Together Group chat Organized

پیام رسان جدید شرکت یاهو

شبکه های اجتماعی یکی از پر طرفدار ترین برنامه ها هستند که به کاربران مختلف امکان ارتباط از راه دور را می دهند. شرکت های مختلف از گذشته تا کنون تلاش خود را برای ارائه ی برنامه های بهتر در این زمینه کرده اند.

برنامه Yahoo Together Group chat Organized یک شبکه ی اجتماعی بسیار عالی است که توسط شرکت یاهو ساخته و منتشر شده است. شرکت یاهو یکی از بزرگ ترین شرکت های اینترنتی می باشد که از گذشته تا کنون در زمینه های مختلف فعالیت می کرده است. یاهو مسنجر جزو اولین پیام رسان های اینترنتی بود که تا مدت ها مورد استفاده ی کاربران مختلف قرار گرفته بود و محوبیت زیادی داشت. اما بعد از فراز و نشیب های مختلف و بسته شدن ان یاهو مجددا تصمیم به ورود به این زمینه ی پر سود را گرفته است. این برنامه برنامه ای را به نام یاهو توگدر منتشر کرده است که در ان می توانید گروه های چتی برای ارتباط با دوستان خود داشته باشید.

ادامه مطلب

بازی فوتبال فیفا برای اندروید FIFA Mobile Soccer

نسخه کامل و بدون محدودیت
گرافیک عالی و مثال زدنی با توجه به حجم کم
گیم پلی فوق العاده حرفه ای در سبک بازی های نسخه کنسولی فیفا
محصول رسمی کمپانی EA

وقتی که همه منتظر منتشر شدن FIFA 17 از سوی کمپانی EA بودند و درست در زمانی که گیمرهای موبایل در انتظار عرضه FIFA 17 Ultimate Team برای سیستم عامل های اندروید بودند، واحد بازی سازی EA Geneva که مسئول ساخت بازی های موبایلی این شرکت می باشد، به صورت بی سر و صدا از فیفای جدید برای موبایل پرده برداری کرد. این بازی بر خلاف چیزی که تصور میشد، عنوانی از FIFA 17 نیست بلکه یک بازی مستقل می باشد که همزمان با عرضه شدن FIFA 17 برای کنسول های بازی ، برای موبایل ها ساخته و عرضه شد.


ادامه مطلب