جدید ترین مطالب
بخش بایگانی

با سلام

با اولین قسمت از نقد و بررسی سایت خودمون در خدمتتون هستیم، دراین قسمت بیشتر سعی میکنم که سریالها و فیلمهایی را نقد کنیم که خودمون دیده باشیم و بتونیم حقایقی رو بگیم که بیشتر از منظر یک بیننده به نظر میرسه نه یک منتقد و برای اینکه بتونیم شما رو نظر منتقدین نیز همراه کنیم، نقد و بررسی چند سایت دیگه هم برای شما قرار داده میشه که بتونید نظرات مختلف رو ببینید.

سریال مشت آهنی

ادامه مطلب
دانلود اینستاگرام جدید برای اندروید Instagram
نسخه جدید Instagram Lite منتشر شد

اینستاگرام – Instagram به عنوان بزرگترین شبکه اجتماعی به اشتراک گذاری تصویر و ویدئوهای کوتاه به حساب می آید که موفق به جذب طرفداران بسیار زیادی از ایران شده است. Instagram، بعد از فیس بوک، به عنوان دومین شبکه اجتماعی محبوب در بین کاربران شناخته می شود.

Instagram توسط کمپانی فیس بوک خریداری شده است و کاربران بسیاری در سراسر دنیا و ایران از آن استفاده می کنند. در حال حاضر برنامه Instagram محبوبترین شبکه اجتماعی در بین کاربران ایرانی است و اکثر ایرانی های سرشناس دارای صفحه مخصوص خود در این شبکه هستند.
ادامه مطلب
  • نویسنده :
  • بازدید : 743 مشاهده
  • دسته بندی : بازی ,
دیگر همه کریتوس را می‌شناسید، شخصیت تک بعدی و بی‌اعصابی در عصر یونان که حالا تبدیل به شخصیتی نسبتا عمیق‌تر و قابل تامل شده و می‌توان در مورد آن صحبت کرد. این حرف‌های تکراری را ادامه نمی‌دهم و بهتر است در مورد حضورش در نسخه جدید God of War و عصر نورس صحبت کنیم.
چگونه پای او به نورس باز شد؟
ادامه مطلب
بیا تو سافت
‏یه بار دوست دخترمو آوردم به بابابزرگم نشون بدم گفتم بابابزرگ این دوست دخترمه یهو گفت ای خاک تو سرت با این سلیقت بدبخت، گفتم بابابزرگ خیلیم خوشگله چشه مگه گفت با تو نبودم با دختره بودم


بعضیا میگن «سهم‌مان ﺍز دریای خزر را هم فرﻭختند».
خیر عزیزم، نفروختند. پولی بابتش نمیگیرند که فرﻭخته باشند.
این امتیازهایی که به روسیه میدهند «باج سبیل» است. همان چیزی که ضعیف‌ترها به قلدرها میدهند تا تحتﺍلحمایه آنها باشند


-این دختره که رد شد خوشگلتر بود یا من؟

+اون (زییییییینگ باختی! پاسخ اشتباه😑)
+تو (زییییییینگ باختی! پاسخ اشتباه😕)
+کدوم دختره؟ ندیدمش (پاسخ صحیح 😉)
ادامه مطلب
  • نویسنده :
  • بازدید : 738 مشاهده
لیست بهترین بازی‌های رایگان اندروید 2018 + عکس ازمحیط بازیبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در عصر حاضر، گوشی‌های هوشمند قسمت زیادی از زندگی روزمره انسان را به خود اختصاص می‌دهند. گشت‌وگذار در فضای مجازی، پیام دادن، فیلم دیدن و عکس گرفتن قسمتی از سرگرمی‌هایی هستند که این وسیله‌ی ارتباطی برای ما فراهم کرده است. در این میان بازی کردن یکی از مهیج‌ترین سرگرمی‌های انسان است.
ادامه مطلب


جلسه عزاداری شب های محرم سال 1396 با نوای حاج میثم مطیعی و برادر وحید نادری، که در هیأت میثاق با شهدای دانشگاه امام صادق (ع) اجرا شده است، به صورت صوتی آماده دریافت می باشد.

لیست هرشب را میتوانید در پایین سایت ببینید.

از دو سرور قابل دانلود می باشد



ادامه مطلب
سینمای جهان تا به امروز ابرقهرمان‌های بسیاری را به خود دیده است و آن طور که از اخبار مشخص است ابرقهرمان‌های جدیدی در راه سینما هستند. همچنین ابرقهرمان‌های قدیمی نیز قرار است با داستانی متفاوت بازگردند. در این گزارش به معرفی ابرقهرمان‌هایی که قرار است از سال ۲۰۱۸ تا ۲۰۲۰ به سینما راه پیدا کنند، پرداختیم که در ادامه می‌خوانید.
ادامه مطلب