جدید ترین مطالب
بخش بایگانی
  • نویسنده :
  • بازدید : 544 مشاهده
  • دسته بندی : آموزشی ,

Spss چیست ؟ Spss یک تجزیه کننده جامع و انعطاف پذیر آماری و یک سیستم مدیریت داده است. Spss می تواند داده ها را تقریباً از همه انواع فایل ها بگیرد و از آنها در تولید گزارش های جدول بندی شده ،نقشه ها ،نقشه پخش/ توزیع و روند/ توسعه ،آمارهای توصیفی  و تجزیه و تحلیل  آماری جریان پیچیده و رفتار مرکب داده ها   استفاده کند.  Spss  در پلت فرمهای مختلفی چون سیستم های : Windows-Mancintash-Unix    قابل اجراست . نسخه ویندوز Spss،  تمامی قابلیت های قالب اصلی برنامه Spss  را برای محیط کامپیوترهای شخصی بوجود میآورد . Spss شما را برای اجرای بسیاری از تجزیه و تحلیلها در کامپیوتر شخصی خود که پیشتر در ماشین های بسیار

.بزرگتر میسر بودند ،قادر میسازد .

 نسخه ویندوز Spss

، یک برنامه کاربردی که تجزیه و تحلیل های آماری را برای همه سطوح از کاربران بیش از پیش شهودی میسازد ، بوجود میآورد. فهرست های ساده و انتخاب کادرهای گفتگو آنرا قادر میسازد تا تجزیه و تحلیل های مرکب و مخلوط را بدون نوشتن حتی یک خط قواعد دستوری ، بوجود آورد. ویراستار داده های ساختاری Spss  مانند یک صفحه گسترده ی ساده و کارآمد سودمندی هائی جهت وارد کردن داده ها و به اشتراک گذاشتن فایل های داده های شغلی ،عرضه می کند. قصد مهم و کیفیت ارائه نقشه ها و طرح ها می توانند بوجود آمده و ویرایش شوند. با استفاده از نظریه پرداز Spss  شما می توانید داده های خروجی را با بیشترین انعطاف پذیری ارائه نمائید .


ادامه مطلب

این دوره آموزشی به شما روش های برقراری ارتباط را در اولین نگاه داده و کمک می کند تا بتوانید با شروع خوب در نهایت گفتگوی خوبی را سپری نمایید. تحقیقات نشان داده است که در ۷ ثانیه اول ارتباط قضاوت اصلی در مورد طرفین صورت گرفته و یک دید کلی ایجاد می شود پس بنابراین مدیریت درست این هفت ثانیه بسیار مهم می باشد.

عنوان مجموعه : COMMUNICATION SKILLS How To Make A Great First Impresion

مدرس : Alain W.

مدت زمان : ۴ ساعت و ۳۰ دقیقه

فرمت تصویری : h264, 1280×720

فرمت صوتی : AAC, 44100 Hz, 2 Ch

زبان : انگلیسی

زیرنویس فارسی : ندارد

ادامه مطلب

اگر شما نیز با اصول اولیه سی شارپ آشنا هستید و حالا می خواهید مفاهیم پیشرفته این زبان محبوب را بدانید این دوره برای شما خواهد بود. بعد از مدت کار کدنویسی سی شارپ حال مدت آن رسیده است که با ساختارهای پیشرفته سی شارپ آشنا شده و بتوانید با قابلیت های بیشتر این زبان آشنا شوید.

عنوان مجموعه : C Advanced Topics Take Your C Skills to the Next Level

مدرس : Mosh Hamedani

مدت زمان : ۳ ساعت

فرمت تصویری : h264, 1280×720

فرمت صوتی : AAC, 44100 Hz, 2 Ch

زبان : انگلیسی

زیرنویس فارسی : ندارد

ادامه مطلب

در اندروید 6 یک نرم افزار مدیریت فایل به صورت مخفی قرار داده شده است. این نرم افزار قابلیت های زیادی ندارد اما میتواند کمک زیادی به شما بکند.

 

در این مطلب آموزش دسترسی به فایل منیجر مخفی در اندروید 6 را برای شما آماده کرده ایم.

 

1. بخش تنظیمات (Settings) گوشی‌ هوشمند اندرویدی خود را باز کنید.

 

2. به قسمت Storage and USB مراجعه کنید.

 

3. صفحه‌ جاری را به سمت پایین مرور کرده و Explore را لمس کنید.

 

4. مدیریت فایل اندروید مارشمالو در اختیار شماست!


قابلیت Motion Gesture در گوشی های سامسونگ این امکان را به کاربران خواهد تا با تکان دادن گوشی و یا حرکات دست بر روی گوشی خود کنترل داشته باشند و اعمال خاصی را انجام دهند.

 

در ادامه مطلب روش استفاده از قابلیت Motion Gesture سامسونگ در سایر گوشی های اندرویدی را آموزش خواهیم داد.

 

بدین منظور ابتدا برنامه Answer Me را  دانلود و سپس نصب کنید


ادامه مطلب