جدید ترین مطالب
بخش بایگانی

نسخه کرک شده و نهایی CODEX برای دانلود بازی Project CARS 2 در تاریخ ۲۲ سپتامبر ۲۰۱۷ منتشر شد. بازی اتومبیل‌رانی Project CARS 2 ادامه نسخه اولیه بازی است که در سال ۲۰۱۵ منتشر شد. نکته قابل توجه در مورد نسخه جدید این است که برخلاف بازی Project CARS، این نسخه تمامی برندهای معروف خودرو را خواهد داشت. به نظر می‌رسد بازی Project CARS 2 از ابتدا با تمرکز بر ورزش‌های الکترونیک ساخته شده است و شامل مجوز رسمی و لایسنس مسابقات و سیستم اختصاصی برای پخش و استریم گیم‌پلی بازی است. در حال حاضر، گفته شده که چندین مجموعه مسابقه و مسابقات قهرمانی برای بازی در نظر گرفته شده که مدتی پس از عرضه آن برگزار خواهند شد. در دانلود بازی Project CARS 2 امکان مسابقه دادن تمامی کلاس‌های مختلف خودروها با یکدیگر وجود دارد که یکی از ویژگی‌هایی است که بسیاری از طرفداران خواهان افزوده شدن آن به این بازی بودند. در همین حال، به لطف تکنولوژی LiveTrack 3.0، مسیرهای مسابقه به صورت پویا به تدریج کثیف می‌شوند و فیزیک خودروها به توجه به تمیز، گلی یا یخ‌زده بودن جاده، تغییر خواهد کرد. بازیکنان می‌توانند یک مسابقه کامل ۲۴ ساعته را به همراه تغییرات خودروها، آب‌وهوا و دما و حتی در گذر هر چهار فصل به صورت زنده تجربه کنند. علاوه بر این، افکت‌های مه و غبار، رعد و برق و برف هم در بازی وجود دارند که هر یک از آنها چالش منحصربه‌فردی ایجاد خواهد کرد.

Project CARS 2 PC-CODEX

|نسخه فشرده FitGirl با حجم ۱۹٫۱GB اضافه شد|


ادامه مطلب
به جهان DiRT Rally خوش آمدید. دنیایی در بیابان های سوزان. در این نسخه تمامی مهارت های شما در رانندگی به چالش کشیده خواهد شد و مورد آزمون قرار خواهد گرفت. در طول مسیرهای پر پیچ و خم و خطرناک به شدت مراقب سرعت خود باشید زیرا یک اشتباه ضررهای جبران ناپذیری به بار خواهد آورد. اگر تا پایان مسیر بتوانید بدون برخورد به جایی به خط پایان برسید، پاداش قابل توجهی دریافت خواهید کرد. در هر مرحله تست جداگانه از شما گرفته خواهد شد به طوری که تفاوت سطوح مسابقات را به خوبی درک کرده و در پایان مراحل به آنچنان مهارتی رسیده اید که می توانید در طیف گسترده ای از نواع آب و هوا به راحتی به رانندگی خود ادامه دهید. پس از پایان هر مرحله، وسیله نقلیه شما نیاز به رسیدگی دارد و اگر به مرور توحهی به آن نشود، آسیب جدی به مکانیک ماشین وارد خواهد شد. گرافیک خیره کننده، تجربه ۳ منطقه جدید، ۳۶ مرحله چالش برانگیز، رانندگی در طول روز و در شرایط جوی خشک، ابری، آفتابی، مرطوب، بارانی و برفی و در طول شب، گذشت از شهرهای ولز و مونت کارلو، بیش از ۲۰ مدل مختلف از ماشین های کلاسیک، تغییر فیزیک رانندگی و بهبود گیم پلی، امکان استخدام چهار مهندس برای کار بر روی وسیله نقلیه و مناظر چشمنواز در کنار موسیقی متن گوشنواز تنها بخشی از ویژگی های منحصر به فرد است.
ادامه مطلب

بازی جدید FX Football با ظاهری کاربرپسند و حرفه ای پا به میدان بازی های مدیریتی فوتبال گذاشته است. این بازی برای تمامی طرفداران فوتبال ساخته شده است و در آن شما شتاب، قدرت، انبوهی از گزینه های مختلف مدیریتی و هیجان را تجربه خواهید کرد! بستن قراردادهای جدید، جمع آوری یک تیم حرفه ای، بررسی و کشف تجهیزات موجود در بخش تمریناتی تیم فوتبال،ارائه دادن کنفرانسی برای هواداران، چیدن ترکیب تیم خود، مشاهده ی رشد بازیکنان تیم باتوجه به آموزش های و مربی گری شما، تشویق و رهبری آن ها در هنگام بازی از گوشه ی زمین، لمس پشتیبانی هواداران تیم شما و … همه در این بازی برای شما به وقوع خواهد پیوست!

FX Football PC-HI2U

 

FX Football pc cover دانلود بازی FX Football برای PC

ادامه مطلب

یک بازی شبیه سازی حمل و نقل تریلر جدید منتظر شماست، بازی Extreme Roads USA که به تازگی منتشر شده می تواند شما را ساعت ها مشغول کند. خود برای چالش های حمل و نقل که در طول جاده های طولانی و بی رحم از یک نقشه ی گسترده و عظیم آماده کنید . قرارداد خود را تنظیم کنید ، کامیون خود را انتخاب کنید، و حمل و نقل انواع کالا ها را در طول سخت ترین مسیرها تجربه کنید و  با پولی که از این راه به دست آورده اید را می توانید تریلر های بهتری خریداری کنید و یا می توانید اجزا تریلیرتان را تقویت کنید. شما همچنین قادر خواهید بود با کسب مجوز تغییراتی در پنجره ها ایجاد کنید یا عکس دلخواه خود را روی درب وسیله درج کنید در کنار اینها هم از رادیوی بازی و موزیک کانتری که در طول مسیر پخش میشود لذت ببرید. شایان ذکر است در این بازی توجه زیادی به جزئیات و گرافیک شده است بدون شک مورد پسند طرفداران بازی های حمل و نقل بار با تریلر قرار خواهد گرفت.

 

Extreme Roads USA – CODEX

 

Extreme.Roads.USA.Cover دانلود بازي Extreme Roads USA براي PC

 

ادامه مطلب

عنوان NASCAR ’14 به وسیله ی ناشر آن یعنی Deep Silver معرفی شد.این بازی به وسیله ی Euthechnyx ساخته شده و اوایل سال ۲۰۱۴ برای PS3 و Xbox360 منتشر می شود.در بیانیه ی رسمی که به VG247 فرستاده شد،ناشر بازی تایید کرد که بازی به وسیله ی تکنولوژی مخصوص سری NASCAR یعنی Highlights تزئین شده که به بازیکنان این اجازه را می دهد تا مسابقات بسیار واقعی را بازسازی کرده،با شرایط آب و هوایی وفق داده شده و مانند دیگر رقیبانشان به جدال برای بهترین شدن بپردازند.همچنین در بازی بخش Career وجود خواهد داشت تا بازیکنان بر سر اقتدار و شکوه،قرارداد بستن با اسپانسرهای مطرح تر و راه اندازی R&D برای داشتن مسابقات بهتر،با همدیگر به مبارزه بپردازند.در بازی مسابقاتی از قبیل Daytona, Sonoma و Talladega به همراه بخش آنلاین و دونفره وجود خواهد داشت.

NASCAR 14 PC-RELOADED

 

NASCAR 14 pc cover small دانلود بازی NASCAR 14 برای PC

ادامه مطلب