جدید ترین مطالب
بخش بایگانی

این دوره آموزشی به شما روش های برقراری ارتباط را در اولین نگاه داده و کمک می کند تا بتوانید با شروع خوب در نهایت گفتگوی خوبی را سپری نمایید. تحقیقات نشان داده است که در ۷ ثانیه اول ارتباط قضاوت اصلی در مورد طرفین صورت گرفته و یک دید کلی ایجاد می شود پس بنابراین مدیریت درست این هفت ثانیه بسیار مهم می باشد.

عنوان مجموعه : COMMUNICATION SKILLS How To Make A Great First Impresion

مدرس : Alain W.

مدت زمان : ۴ ساعت و ۳۰ دقیقه

فرمت تصویری : h264, 1280×720

فرمت صوتی : AAC, 44100 Hz, 2 Ch

زبان : انگلیسی

زیرنویس فارسی : ندارد

ادامه مطلب

در اندروید 6 یک نرم افزار مدیریت فایل به صورت مخفی قرار داده شده است. این نرم افزار قابلیت های زیادی ندارد اما میتواند کمک زیادی به شما بکند.

 

در این مطلب آموزش دسترسی به فایل منیجر مخفی در اندروید 6 را برای شما آماده کرده ایم.

 

1. بخش تنظیمات (Settings) گوشی‌ هوشمند اندرویدی خود را باز کنید.

 

2. به قسمت Storage and USB مراجعه کنید.

 

3. صفحه‌ جاری را به سمت پایین مرور کرده و Explore را لمس کنید.

 

4. مدیریت فایل اندروید مارشمالو در اختیار شماست!


قابلیت Motion Gesture در گوشی های سامسونگ این امکان را به کاربران خواهد تا با تکان دادن گوشی و یا حرکات دست بر روی گوشی خود کنترل داشته باشند و اعمال خاصی را انجام دهند.

 

در ادامه مطلب روش استفاده از قابلیت Motion Gesture سامسونگ در سایر گوشی های اندرویدی را آموزش خواهیم داد.

 

بدین منظور ابتدا برنامه Answer Me را  دانلود و سپس نصب کنید


ادامه مطلب
تشریح مشخصات
مانیتور، نظیر سایر تجهیزات جانبی دارای مدل های متفاوت با قابلیت های مختلف است . قیمت و مشخصات یک مانیتور به تنهائی نشاندهنده کیفیت مانیتور نبوده و مشاهده کیفیت تصاویر و کارآئی مانیتور با توجه به نوع کاربرد آن در عمل ، روشی مطمئن بمنظور انتخاب یک مانیتور است .در مانیتورهای CRT بموازات افزایش Resolution ، اولا" تصاویر با ابعاد کوچکتری نمایش داده شده و ثانیا" میزان Refresh rate کمتر خواهد شد. برای اکثر Resolution استفاده شده ، می توان از Refresh rate معادل 70 هرتز استفاده نمود(پیشگیری از لرزش نمایشگر و خستگی چشم).
در مانیتورهای LCD ، پارامتر Contrast بسیار حائز اهمیت بوده و بعنوان یکی از شاخص های مهم در ارتباط با کیفیت در نظر گرفته می شود. محدوده زاویه دید( مشاهده ) ، یکی دیگر از پارامترهای مهم در زمان انتخاب یک مانیـتور LCD است ( امکان مشاهده تصاویر نمایشگر از زوایای متفاوت در مقابل مشاهده مستقیم ) .


ادامه مطلب

با یکی دیگر از مقالات سایت با عنوان "آموزش بازیابی اطلاعات موجود بر دیسکهای نوری CD/DVD خراب ، قدیمی‌و خش دار" در خدمت شما هستم .در بعضی از مواقع ممکن است دسترسی به اطلاعات یک سی دی یا دی وی دی به دلیل خراب ، قدیمی‌ و خش دار شدن ، محدود شود. اگر فایل هایی که در دیسکت وجود دارد زیاد اهمیت نداشته باشد خوب به سادگی سی دی یا دی وی دی را بیرون میاندازید ولی اگر اطلاعات مهمی درون آن باشد چاره چیست و چه کاری باید انجام داد؟CD Recovery Toolbox Free  از ابزارهای سریع ، ساده و رایگان جهت بازیابی اطلاعات موجود بر دیسکهای نوری CD/DVD خراب ، قدیمی‌و خش دار میباشد.


ادامه مطلب