جدید ترین مطالب
بخش بایگانی

جدیدترین نسخه بازی BAD 2 BAD DELTA برای اندروید

بازی های اندرویدی امکان پر کردن زمان های بیکاری را به شما می دهند و می توانید با نصب یک بازی در اوقات فراغت زمان خود را به خوبی سپری کرده و از انجام مراحل مختلف این بازی ها لذت ببرید. تنوع بی نظیر بازی ها باعث شده تا هر کس بازی مورد نظر خود را پیدا کرده و از ان لذت ببرد.

بازی BAD 2 BAD DELTA یک بازی سرگرم کننده ی بسیار جذاب است که توسط استودیو بازی سازی DAWINSTONE ساخته و منتشر شده است. با نصب این بازی جذاب می توانید پا به عرصه ی مبارزات مختلف نظامی گذاشته و با دشمنان خود به مبارزه بپردازید. در این بازی سربازان و قهرمانان همگی شخصیت های دوستا داشتنی و حیوانات هستند و قهرمان اصلی بازی نیز فرمانده پاندا می باشد. شما می توانید با تیم عملیاتی خود به ماموریت های مختلف رفته و با دشمنان مبارزه کنید. سلاح ها و تجهیزات مورد استفاده ی شما همگی جزو بهترین سلاح های نظامی هستند و می توانید با ماشین های جنگی و تانک ها ماموریت ها را به خوبی به پایان برسانید.


ادامه مطلب

بازی محبوب و پر طرفدار کلش رویال اندروید

به همراه نسخه مود شده کلش رویال (سرور خصوصی)

گرافیک جذاب و گیم پلی رقابتی و آنلاین
محصول کمپانی فنلاندی Supercell سازنده بازی انقلابی Clash of Clans

نزدیک به 50 میلیون دانلود در کمتر از 3 ماه در گوگل پلی

آپدیت 16 شهریور همزمان با انتشار در گوگل پلی

بازی Clash of Clans را می توان یکی از انقلابی ترین بازی های موجود نه تنها در بین بازی های موبایلی، بلکه در بین تمامی بازی های ویدئویی دانست. بازی ای که با رخنه کردن در میان کاربران، به نوعی با تمام گوشی های هوشمند سیستم عامل های Android و iOS در هم آمیخته شده است. این بازی توسط کمپانی Supercell فنلاندی ساخته و عرضه شده است. کمپانی Supercell با کمک این بازی کلش رویال به ارزشی باور نکردنی دست پیدا کرد و ده ها کمپانی برتر دنیا به دنبال تصاحب سهام این شرکت افتادند. بازی Clash of Clans بی تردید محبوب ترین بازی آنلاین حال حاضر در میان بازی های موبایلی می باشد.

Supercell با ساخت دو بازی دیگر یعنی Hay Day و Boom Beach ، اعتبار خود را محکم تر کرده است. اما طی چند سال اخیر، شاهد عرضه شدن بازی جدیدی از سوی این کمپانی نبودیم. تا اینکه در اواخر سال 2015 کمپانی Supercell اقدام به معرفی یک بازی جدید ولی مشابه بازی های قبلی کرد. بازی مذکور، کلش رویال نام گرفت و توانست در مدت زمان کمی با استقبال کم نظیر هواداران بازی Clash of Clans مواجه شود.

ادامه مطلب

دانلود بازی کلش اف کلنز Clash of Clans اندروید

آپدیت جدید 1 آبان 1397 همزمان با انتشار برای اولین بار در ایران

بازی جنگ قبیله ها Clash of Clans که در این پست از سایت bia2soft به معرفی جدیدترین نسخه آن می پردازیم را می توان یکی از بهترین بازی های آنلاین سال در سبک استراتژی و آنلاین دانست.

ادامه مطلب

بازی جذاب مرد همسایه با قیمت 1.49 دلار در گوگل پلی

Angry Neighbor یک بازی ماجراجویی فان محسوب می شود که بازی با قیمت 1.49 دلار در گوگل پلی جهت خرید انتشار یافته است. بازی همسایه عصبانی توسط استودیو بازی سازی InvictusGames طراحی شده است.

Angry Neighbor یک بازی عالی می باشد که در این بازی می توانید به یک همسایه فضول و کنجکاو تبدیل شوید. برخی از همسایه های شما تازه به این محل آمده اند و مشکوک هستند. حال شما می توانید زمانی که آن ها خانه نیستند به منزل آن ها بروید و هر چیزی که به نظرتان مشکوک می رسد را بررسی کنید و اگر چیزی دستتان را نگرفت می توانید در خانه او پنهان شوید و کار هایی که انجام می دهد را مشاهده کنید تا اطلاعات مورد نیاز را بدست آورید.

ادامه مطلب
  • نویسنده :
  • بازدید : 505 مشاهده
  • دسته بندی : بازی ,

جدیدترین نسخه بازی Major Mayhem 2 Action Arcade Shooter برای اندروید

یک اکشن تیر اندازی بسیار جذاب و هیجان انگیز

بازی های اندرویدی در سبک ها و دسته بندی های متنوعی ساخته و منتشر می شوند که با نصب و اجرای ان ها می توانید به گیم پلی های جذابی دسترسی پیدا کنید.از این بازی های جذاب با محبوب شدن در میان کاربران نسخه های جدیدی نیز منتشر می شود.

بازی Major Mayhem 2 Action Arcade Shooter یک بازی اکشن بسیار جذاب برای اندروید است که نسخه ی دوم از یک بازی چذاب و محبوب بوده و توسط استودیو بازی سازی Rocket Jump ساخته و منتشر شده است. بازی های اکشن تیر اندازی از جذابی بالایی برای کاربران برخوردار هستند. این بازی نیز یک بازی در این سبک است که می تواند به شما مراحلی بسیار هیجان انگیز و جذاب را ارئه کند. گیم پلی بازی به گونه ای منحصر به فرد و بسیار هیجان انگیز طراحی شده است و شما باید با کنترل شخصیت اصلی بازی در مقابل دشمنانی که از هر نقطه به سمت شما می آیند حمله کرده و ان ها را از بین ببرید.

ادامه مطلب