جدید ترین مطالب
بخش بایگانی

AlbumMe نام نرم افزاری آسان برای ساخت اسلاید شو فلش از تصاویر شما می باشد. این ابزار دارای قالب های پیشفرض زیبایی می باشد که شما تنها با قرار دادن تصاویر و اضافه کردن موسیقی قادر به خلق اسلاید شو های حرفه ای از عکس ها می باشید.

با این نرم افزار شما قادر به خلق آلبو های عکس متحرک و زیبا ، اسلاید شو با افکت های رویایی ، گالری تصاویر بند انگشتی از تصاویر ، ایجاد اسکرین سیور و خلق اسلاید شو های HTML5 برای وب سایت و وبلاگ خود می باشید.

ادامه مطلب
LINE برنامه ارتباطی پرطرفداری می باشد که هم اکنون نسخه جدیدی از آن برای سیستم عامل ویندوز ارائه شده است. شما در این برنامه می توانید براحتی پست های خود را با دوستان خود به اشتراک گذارید و در تایم لاین برنامه ارتباط بهتری با دوستان و پست های آنها داشته باشید. شما در برنامه امکان چت صوتی و تصویری و متنی را به رایگان و از طریق اینترنت خواهید داشت و می توانید تا از استیکر های پیش فرض برنامه نیز استفاده کرده و یا حتی استیکرهایی را نیز به آن اضافه کنید.
ادامه مطلب

ePub Converter نرم افزاری عالی برای تبدیل فرمت اسناد epub drm یا nodrm به فرمت های معمول pdf و word و txt و Kindle و html می باشد. EPUB کوتاه شدهٔ (electronic publication) یک استاندارد باز و آزاد برای کتاب الکترونیکی است که توسط انجمن بین المللی انتشارات دیجیتال (IDPF) بوجود آمده است. پسوند این نوع فایل‌ها .epub است. EPUBبرای محتوا هایی با قابلیت بازخوانی طراحی شده است، به این معنا که یک دستگاه خواننده ی این فرمت می تواند مطالب را برای صفحه نمایش های خاص بهینه کند. همچنین epubمطالب با طرح ثابت را پشتیبانی می کند. اما در برخی مواقع لازم است که کتاب و اسنادی با این فرمت به فایل های Pdf و دیگر فایل ها که نام بردیم تبدیل شوند تا قابلیت باز شدن و نمایش آن در دیگر دستگاه ها نظیر pc و لپ تاپ ها فراهم آید. برای این کار نیاز به نرم افزار خاصی است که ePub Converter یکی از آنهاست. این نرم افزار بسیار ساده است و تبدیل فرمت به سادگی چند کلیک انجام خواهد شد. پشتیبانی از هر دو نوع فایل های epub ایجاد شده شرکت های Adobe digital editions و Barnes & Noble NOOK باعث می شود تبدیل فرمت انواع اسناد epub امکان پذیر باشد.

 

ePub Converter تبدیل فرمت اسناد epub با نرم افزار ePub Converter 2.7.109.352

ادامه مطلب



با استفاده از نرم افزاری به نام Photo Gallery Maker 2.82 کاربران قادرند تا به راحتی یک آلبوم دیجیتالی به صورت دو بعدی و سه بعدی طراحی کنند. آلبوم های زیبا از تصاویر که به صورت فلش آماده می شوند و خاطرات را جذاب تر از گذشته نگهداری می کنند و برای همیشه آن ها را در حافظه های دیجیتالی ماندگار خواهند کرد. این ابزار نسبتا کم حجم به راحتی قابل استفاده بوده و می تواند با شناسایی فرمت های مختلف در زمینه های گوناگون تصاویر را با یک سری از افکت های زیبا همراه کند و با استفاده از یک پس زمینه موزیک خروجی جذابی را پدید آورد. ساخت اسلایدشو برای صفحات وب با تولید اتوماتیک دو پسوند HTML و SWF و همچنین امکان خروجی گرفتن به صورت سی دی یا دی وی دی با اجرای اتورانی که توسط نرم افزار ساخته می شود دو مرحله از اصلی ترین مدل های خروجی نرم افزار را تشکیل می دهند. البته Photo Gallery Maker قادر است تا به خواسته کاربر خروجی هایی مثل فیلم ها هم تولید کند و یا این که با استفاده از سرویس های آنلاین رایگان خروجی را به صورت مستقیم برروی محیط مجازی اینترنت قرار دهد تا کاربران دیگر هم قادر باشند تصاویر فلش را مشاهده کنند. طراح های آماده دو بعدی و سه بعدی هم در نرم افزار قرار داده شده اند تا کاربر بتواند با ایده برداری از آن ها کاری جذاب و تمیزتر را انجام دهد.
قابلیت های کلیدی نرم افزار Photo Gallery Maker 2.82:
  • پشتیبانی از تصاویر هم برای طراحی و هم برای ویرایش
  • شناسایی تصاویر با فرمت های مختلف
  • پشتیبانی از موزیک ها با فرمت های مختلف و قرار دادن در پس زمینه فلش گالری ها
  • چندین حالت مختلف برای گرفتن خروجی و Publish
  • قابلیت ویرایش Template های موجود در نرم افزار
  • واسط کاربری دوست داشتنی و جذاب نرم افزار
  • افکت ها و Transition های بسیار زیبا
  • قابلیت طراحی فلش گالری های سه بعدی
  • امکان استفاده از فلش های برای صفحات وب
  • استفاده از نهایت کیفیت در خروجی
  • سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7


ادامه مطلب