جدید ترین مطالب
بخش بایگانی

بازی کامپیوتر Plants vs Zombies یکی از بهترین بازی های کودکانه و سرگرم کننده ای است که با یکبار امتحان آن دیگر نمیتوانید از آن دست بکشید.

 

بازی اعتياد آوری که توسط کمپانی مشهور و معروف PopCap طراحی و ساخته شده و هرکس با هر سنی را با خودش درگیر میکند.

 

در این بازی شما در یک حیاط باید با استفاده از گیاهان مختلفی که هر کدام دارای ویژگی ها و توانایی های منحصر به فرد هستند، مانع از ورود زامبی ها به داخل باغ و خانه شوید. هرچه پیش روید و امتیاز بیشتری کسب نمایید بازی این اجازه را به شما میدهد تا گیاهان جدید خریداری کرده و در نبردها از آنها استفاده کنید.

 

زامبی ها نیز هرکدام دارای خصوصیاتی هستند و برای از بین بردن آنها باید از گیاهان قدرتمندتری استفاده نمایید.

 

گرافیک بازی خیره کننده بوده و موسیقی متن بازی نیز باعث جذابیت هرچه بیشتر بازی شده است. حجم این بازی نیز بسیار کم بوده و به راحتی میتوانید دانلود کنید.

ادامه مطلب

Leos Fortune HD Edition یکی از بازی های سبک ماجرایی است که توسط ۱۳۳۷ & Senri AB طراحی و ساخته شده و به تازگی توسط کمپانی Tilting Point برای پلتفرم PC به بازار عرضه شده است . لئوس فورچون از جمله بازی های پلتفرم ماجرایی است که توانسته جوایز بسیاری را کسب کند . در این بازی شما کنترل موجودی عجیب را برعهده دارید که به دنبال دزد طلاهایش است . لئون زمانی که به خانه بازمی گردد متوجه می شود که تمامی ثروتش به سرقت رفته اما هنوز ردی از دزد حیله گر باقی مانده است پس او تصمیم می گیرد تا ردها را دنبال کرده و به مخفیگاه سارق برسد . بازی از مراحل مختلفی از جمله جنگل های باتلاقی و بیابان های خشک و کوه های برفی تشکیل شده است که هرکدام به نوعی توانایی های شما را به چالش می کشد . زنده ماندن و گذشتن از ۲۴ مرحله مختلف بسیار کار دششواری است زیرا اگر بتوانید بازی را بدون مردن به پایان رسانید جوایز ویژه ای انتظار شما را می کشند . هم اکنون می توانید این بازی را با لینک مستقیم از وب سایت دانلود ها دریافت نمایید.

Leos Fortune HD Edition PC-PLAZA

 

Leos Fortune HD Edition pc cover دانلود بازی Leos Fortune HD Edition برای PC

ادامه مطلب

در زمان های خیلی قدیم، سرزمینی بود که توسط یک پادشاه عادل اداره می شد و اسم این پادساه آرنور بود. دخترش داهلا، زیباترین و باهوش ترین دختر سرزمین بود. بسیاری از سرزمین های دیگر برای خواستگاری به آن جا آمده و درخواست ازدواج کرده بودند ولی هیچ کس به اندازه کافی برای دهلا خوب نبود. در هر صورت، در کمال تعجب، پسری با نام فین دل آن را می برد. پس از گذشت مدتی، بالاخره راز عشق آن ها فاش می شود و باعث عصبانیت پادشاه می شود! به کمک پادشاه بشتابید و همراه وی و معماران به جستجو، جمع آوری، تولید، تجارت، ساخت، تعمیر و کار برای هرچه بهتر انجام شدن کارها بپردازید. ولی مواظب باشید! رقیب حسود و پر از جاسوس شما، یعنی اوهیل، در کمین است!

Kingdom Tales 2 v1.0 PC-ZEKE

 

Kingdom Tales 2 pc cover دانلود بازی Kingdom Tales 2 v1.0 برای PC

ادامه مطلب

گیمرها در نقش فردی به نام Ement بازی را در دست می گیرند که نقش یک منجی در دنیا ظاهر میشود. با Ement به ماجراجویی می پردازید و ساختمان ها و نماها را با سبک و سیاق خود در دنیای LEGO می سازید. بازیکنان در مسیر مراحلی قرار می گیرند که نتیجه ی انجام آنها نجات دنیای LEGO خواهد بود  . عنوان The LEGO Movie Videogame دارای ۹۰ کاراکتر و ۱۵ مرحله است و بازیکنان باید تمام برگه های راهنمای بازی را به دست آورند تا به یک حرفه ای و شغلی در داخل بازی بدل شوند. این بازی که چندی پیش معرفی شد،شما را به دنیای لگو باز می گرداند و در آن می توانید شخصیت های بزرگ این سری را مشاهده نمایید و به نظر می رسد که این بازی یک The Avengers برای دنیای LEGO می باشد که تمامی قهرمانان و شخصیت های ساخته شده را به دور هم جمع می کند!

The LEGO Movie Videogame PC-FLT

Update: The LEGO Movie Videogame PC-RELOADED added!

 

Lego Movie Videogame pc cover دانلود بازی The LEGO Movie Videogame برای PC

ادامه مطلب