جدید ترین مطالب
بخش بایگانی

حتما فایل هایی با فرمت SWF و یا سایت هایی که قسمت های متحرک و یا بازی های آنلاین دارند را مشاهده کرده اید. همه اینها بر پایه فلش ساخته شده اند و شما نیز برای مشاهده آنها نیاز به فلش پلیر دارید.


 

فلش پلیر نرم افزار معروفی است که مورد نیاز تمام مرورگرها میباشد. شما برای مشاهده کلیپ‌ های سایت‌ های اشتراک ویدیو (مانند یوتیوب)، تبلیغات سایت‌ ها، انجام بازی‌ های آنلاین و ... به نرم افزار فلش پلیر نیاز دارید.

 

برنامه فلش پلیر برای مرورگرهای گوگل کروم Google Chrome ، موزیلا فایرفاکس Mozilla Firefox ، نت اسکیپ Netscape ، سافاری Safari ، اینترنت اکسپلورر Internet Explorer ، اپرا Opera ، AOL و اجرای فایل‌های فلش در ویندوز XP ، 7 و 8 مورد نیاز و قابل نصب میباشد.

 

به عبارت ساده‌ تر Adobe Flash Player (فلش پلیر) نرم افزار تحت مرورگرهای اینترنت است که برای مشاهده انیمیشن‌ها، محتوا و ویدیوهای فلش کاربرد دارد. فلش پلیر دارای کارایی بهینه شده روی صفحات موبایل میباشد و به صورتی طراحی شده تا از قابلیت‌ های هر دستگاه برای بهترین کارایی خود، استفاده کند.


اگر اولین روز های انتشار سیستم عامل ویندوز 8 را به یاد داشته باشید حتما متوجه نارضایتی طیف گسترده ای از کاربران به دلیل تصمیم مایکروسافت جهت حذف ویژگی Start Menu شده اید، غول بزرگ نرم افزاری علاقه زیاد کاربران به Start Menu را از راه بسیار سختی یاد گرفت که در نهایت منجر به قربانی شدن سیستم عامل ویندوز 8 شد. طبق جدیدترین نظر سنجی انجام شده از کاربران در وب سایت سافت پدیا ویژگی Start Menu هنوز نیز به عنوان محبوب ترین بخش سیستم عامل ویندوز 10 می باشد، SoftPedia برای فهمیدن این موضوع که کدام یک از ویژگی های ویندوز 10 نسبت به سایر گزینه ها از اهمیت بیشتری برخوردار است نظر سنجی با گزینه هایی نظیر Cortana ،Microsoft Edge ،Action Center ،Start Menu و سایر ویژگی ها در انجمن مایکروسافت برگزار کرد که در پایان نتایج به صورت خیلی آشکار از علاقه کاربران به این ویژگی سیستم عامل ویندوز 10 حکایت می کنند.

Top Windows 10 Feature in New Poll

بیش از 55 درصد افراد شرکت کننده در نظر سنجی گزینه Start Menu را به عنوان ویژگی مورد علاقه خود در ویندوز 10 انتخاب کرده اند که Cortana در ادامه با کسب 16 درصد آراء در رتبه دوم قرار می گیرد، ویژگی Edge نیز با 13 درصد از رای کاربران جایگاه سوم را به خود اختصاص داده است. قطعا نتایج چنین نظر سنجی هایی کاملا دقیق نخواهند بود چرا که معرف تمام کاربران سیستم عامل ویندوز 10 نیستند، اما اختلاف گزینه اول نظر سنجی با سایر گزینه ها به اندازه ای می باشد که صرف نظر از هر نوع رأی گیری ویژگی Start Menu در صدر جدول نتایج قرار می گیرد.


به تازگی نسل جدیدی از لپ‌تاپ های گیمینگ خود را که آنها را تحت نام Omen می‌شناسیم معرفی کرده است. این سری از محصولات جدید همانطور که انتظار داشتیم همراه با قطعات سخت‌افزاری جدید معرفی شده و در عین حال ظاهر جذاب، باریک، سبک و زیبای خود را نیز حفظ کرده است. در ادامه با این محصولات جدید اچ پی بیشتر آشنا خواهید شد.
ادامه مطلب
امروزه با پیشرفت تکنولوژی و کامپیوتری شدن کارها ، اکثر شرکت ها و ادارات و از سیستم شبکه های کوچک و بزرگ استفاده میکنند که همین موضوع نیاز به افراد خبره و ماهر در زمینه های مربوط به شبکه های کامپیوتری را فزونی بخشیده است . از این رو برخی می توانند پس از گذراندن آموزش های ابتدایی شبکه ، با خواندن آموزش CCNA مهارت های خود را در این زمینه بالا ببرند . و ما نیز میخواهیم با معرفی کتاب آموزش CCNA به زبان فارسی ، شما را در رسیدن به هدفتان همراهی کنیم .

CCNA که مخفف Cisco Certified Network Associate و به معنی دانشیار خبره شبکه سیسکو است دارای تعدادی جزوات و کتاب های آموزشی است که اکثر آن ها به زبان انگلیسی می باشند که توسط مترجمان خوب کشورمان به زبان فارسی ترجمه شده اند . مباحث در کتاب آموزش CCNA به صورت جامع توضیح داده شده است ولی به دلیل سنگینی مطالب ، برای مطالعه ی آن داشتن آشنایی اولیه با کامپیوتر و شبکه ضروری می باشد . به شما کاربران عزیز یاس دانلود پیشنهاد می کنیم دانلود کتاب آموزش CCNA به زبان فارسی با فرمت PDF را به صورت رایگان از ادامه ی مطلب دریافت کنید تا به وسیله ی آن ، هم بتوانید مهارت های خود را در زمینه ی شبکه را بالا ببرید و هم آمادگی لازم برای دریافت تاییدیه CCNA سیسکو را کسب کنید .
ادامه مطلب
اینبار تمامی منابع موجود واحد معماری کامپیوتر را برای شما بازدیدکنندگان محترم قرار دادیم امیدواریم که مشکلات درسی شما از این بابت رفع گردد . کتاب اول کتاب موریس مانو ترجمه سپید نام است که مرجع اصلی تدریس معماری کامپیوتر در ایران و جهان است
ادامه مطلب