جدید ترین مطالب
بخش بایگانی

بازی کامپیوتر Plants vs Zombies یکی از بهترین بازی های کودکانه و سرگرم کننده ای است که با یکبار امتحان آن دیگر نمیتوانید از آن دست بکشید.

 

بازی اعتياد آوری که توسط کمپانی مشهور و معروف PopCap طراحی و ساخته شده و هرکس با هر سنی را با خودش درگیر میکند.

 

در این بازی شما در یک حیاط باید با استفاده از گیاهان مختلفی که هر کدام دارای ویژگی ها و توانایی های منحصر به فرد هستند، مانع از ورود زامبی ها به داخل باغ و خانه شوید. هرچه پیش روید و امتیاز بیشتری کسب نمایید بازی این اجازه را به شما میدهد تا گیاهان جدید خریداری کرده و در نبردها از آنها استفاده کنید.

 

زامبی ها نیز هرکدام دارای خصوصیاتی هستند و برای از بین بردن آنها باید از گیاهان قدرتمندتری استفاده نمایید.

 

گرافیک بازی خیره کننده بوده و موسیقی متن بازی نیز باعث جذابیت هرچه بیشتر بازی شده است. حجم این بازی نیز بسیار کم بوده و به راحتی میتوانید دانلود کنید.

ادامه مطلب

همان طور که اطلاع دارید، دانلود بازی Impact Winter در ابتدای انتشار خود دارای باگ ها و مشکلات بسیار بسیار زیادی بود. به همین دلیل، کاربران زیادی به این بازی اعتراض کردند و نمرات بازی به شدت کاهش پیدا کرد. اما تیم توسعه دهنده دست از رفع مشکلات بازی برنداشته و سرانجام نسخه ای کاملا جدید و آپدیت شده بازی را تحت عنوان Impact Winter v2.0 منتشر کردند. در این نسخه عملکرد فریم ریت بازی در تمامی سیستم ها بهبود داده شده و باعث تفاوت چشمگیری با نسخه های پیشین شده است. مدت زمان بارگذاری بازی بسیار کاسته شده، سیستم کنترل بازی تعدیل و تنظیم شده، جهت یابی بازی دقیق تر شده و نشانه های عجیب و بی ربط بر روی رادار بازی حذف شده اند.

داستان بازی Impact Winter در مورد شخصیت جیکوب سولومِن است که یکی از بازماندگان فاجعه برخورد شهاب سنگ به زمین به شمار می‌رود. این فاجعه مرگبار دمای کره زمین را به زیر صفر درجه رسانده و آن را به دنیایی یخ زده تبدیل کرده است.پس از این ماجرا جیکوب تمام امید خود را از دست داده بود تا اینکه کلیسایی را در زیر برف و کولاک پیدا می‌کند و گروهی از بازماندگان را در آن پیدا می‌کند. پس از ملحق شدن به این گروه، جیکوب با کمک و جمع‌آوری آذوقه از آنها محافظت می‌کند. پس از مدتی به آنها اعلام می‌شود که گروه نجات پس از ۳۰ روز به نجات آنها می‌آید و وظیفه جیکوب و افراد آن کلیسا زنده ماندن به مدت ۳۰ روز است، آیا آنها می‌توانند خود را زنده نگه دارند؟

Impact Winter v2.0 PC-PLAZA

|نسخه کاملا آپدیت شده بازی v2.0 جایگزین شد|


ادامه مطلب

بازی Dreamfall را می توان یکی از برترین بازی های سبک ماجراجویی دانست که قرار است در چندین قسمت منتشر شود. این بازی شامل ۵ قسمت خواهد بود و این قسمت ها به یکدیگر متصل می باشد. داستان بازی از این قرار است که گروهی به زمان آینده سفر کرده و در آن زندگی می کنند. این بازی یک بازی داستان محور است که درباره ی تصمیمات و عواقب آن، رویاها و واقعیت، جادو و علم، آشوب و سایر موارد صحبت می کند. بازی Dreamfall یک بازی احساسی، بزرگسالانه، تاریک، جادویی و بسیار جذاب است که با سورپرایزهایی که در بازی رخ می دهد شما را جذب خود خواهد کرد.

Dreamfall Chapters Book Four Revelations PC-RELOADED

ادامه مطلب

Leos Fortune HD Edition یکی از بازی های سبک ماجرایی است که توسط ۱۳۳۷ & Senri AB طراحی و ساخته شده و به تازگی توسط کمپانی Tilting Point برای پلتفرم PC به بازار عرضه شده است . لئوس فورچون از جمله بازی های پلتفرم ماجرایی است که توانسته جوایز بسیاری را کسب کند . در این بازی شما کنترل موجودی عجیب را برعهده دارید که به دنبال دزد طلاهایش است . لئون زمانی که به خانه بازمی گردد متوجه می شود که تمامی ثروتش به سرقت رفته اما هنوز ردی از دزد حیله گر باقی مانده است پس او تصمیم می گیرد تا ردها را دنبال کرده و به مخفیگاه سارق برسد . بازی از مراحل مختلفی از جمله جنگل های باتلاقی و بیابان های خشک و کوه های برفی تشکیل شده است که هرکدام به نوعی توانایی های شما را به چالش می کشد . زنده ماندن و گذشتن از ۲۴ مرحله مختلف بسیار کار دششواری است زیرا اگر بتوانید بازی را بدون مردن به پایان رسانید جوایز ویژه ای انتظار شما را می کشند . هم اکنون می توانید این بازی را با لینک مستقیم از وب سایت دانلود ها دریافت نمایید.

Leos Fortune HD Edition PC-PLAZA

 

Leos Fortune HD Edition pc cover دانلود بازی Leos Fortune HD Edition برای PC

ادامه مطلب

در زمان های خیلی قدیم، سرزمینی بود که توسط یک پادشاه عادل اداره می شد و اسم این پادساه آرنور بود. دخترش داهلا، زیباترین و باهوش ترین دختر سرزمین بود. بسیاری از سرزمین های دیگر برای خواستگاری به آن جا آمده و درخواست ازدواج کرده بودند ولی هیچ کس به اندازه کافی برای دهلا خوب نبود. در هر صورت، در کمال تعجب، پسری با نام فین دل آن را می برد. پس از گذشت مدتی، بالاخره راز عشق آن ها فاش می شود و باعث عصبانیت پادشاه می شود! به کمک پادشاه بشتابید و همراه وی و معماران به جستجو، جمع آوری، تولید، تجارت، ساخت، تعمیر و کار برای هرچه بهتر انجام شدن کارها بپردازید. ولی مواظب باشید! رقیب حسود و پر از جاسوس شما، یعنی اوهیل، در کمین است!

Kingdom Tales 2 v1.0 PC-ZEKE

 

Kingdom Tales 2 pc cover دانلود بازی Kingdom Tales 2 v1.0 برای PC

ادامه مطلب