جدید ترین مطالب
بخش بایگانی

جدیدترین نسخه ES File Explorer File Manager اندروید

با پشتیبانی از اندروید 5

+ به همراه افزونه تسک منیجر ES Task Manager

نسخه معمولی + نسخه مود شده

این بار در سایت ApkTops قصد معرفی یکی از بهترین برنامه های مدیریت فایل اندروید با نام ES File Explorer File Manager را داریم که به صورت پیش فرض بر روی بسیاری از تبلت ها و گوشی های اندرویدی نصب است و امکانات بسیار عالی نیز در اختیار کاربران قرار می دهد. این فایل منیجر از محبوب ترین برنامه های مدیریت فایل در سایت پلی استور نیز می باشد. این فایل منیجر به عنوان پر کاربر ترین برنامه مدیریت فایل برای اسمارت فونهای اندرویدی شناخته می شود.

ادامه مطلب

جدیدترین نسخه Google Translate مترجم گوگل اندروید

به صورت 100% آفلاین و تست شده و بی مشکل 

مدتی است که گوگل با سورپرایزی جالب کاربران گوشی های اندرویدی خود را شگفت زده کرده است. مطمئنا اگر اهل نرم افزارهای اندرویدی و کار با سرویس های مختلف گوگل باشید سرویس مترجم متن گوگل یا همان Google Translate  را می شناسید.

این سرویس به صورت یک اپلیکیشن نیز بر روی گوشی های اندرویدی به صورت آنلاین قابل استفاده بود. حال گوگل نسخه جدیدی از این نرم افزار را منتشر کرده که پس از نصب به صورت آنلاین و با اتصال به اینترنت قابل استفاده است اما حالا توسط Bia2soft روشی به شما معرفی می شود که قادر خواهید بود از این اپلیکیشن بی نظیر به صورت آفلاین و با دیتابیس کاملا آفلاین استفاده کنید.

ادامه مطلب

دانلود اسنپ اندروید برای رزرو تاکسی Snapp

به همراه دانلود اسنپ رانندگان نسخه مود شده سازگار با ویز

اسنپ اولین و بزرگترین سامانه هوشمند حمل و نقل در ایران است. با اسنپ می توانید در هر جای شهر که باشید تنها با چند کلیک در کوتاه ترین زمان با آسودگی و امنیت به مقصد برسید و یا بسته ها و مرسولات خود را به مقصد برسانید. اسنپ در شهرهای تهران، کرج، اصفهان، شیراز و مشهد بصورت شبانه روزی در خدمت شماست. اسنپ و تپسی و دیگر برنامه های مشابه را می توان یک کپی از اپلیکیشن های سفارش تاکسی آنلاین مانند Uber و Yandex Taxi دانست که در ایران فعالیت می کنند.

ادامه مطلب

دانلود اینستاگرام جدید برای اندروید Instagram

نسخه جدید Instagram Lite منتشر شد

اینستاگرام – Instagram به عنوان بزرگترین شبکه اجتماعی به اشتراک گذاری تصویر و ویدئوهای کوتاه به حساب می آید که موفق به جذب طرفداران بسیار زیادی از ایران شده است. Instagram، بعد از فیس بوک، به عنوان دومین شبکه اجتماعی محبوب در بین کاربران شناخته می شود.

Instagram توسط کمپانی فیس بوک خریداری شده است و کاربران بسیاری در سراسر دنیا و ایران از آن استفاده می کنند. در حال حاضر برنامه Instagram محبوبترین شبکه اجتماعی در بین کاربران ایرانی است و اکثر ایرانی های سرشناس دارای صفحه مخصوص خود در این شبکه هستند.

ادامه مطلب

هک و تقلب در بازی های اندروید با گیم گاردین Game Guardian

امکان عوض کردن و افزایش مقدارها در بازی
پیشنهاد ویژه سایت Bia2soft
سازگار با اندروید 5.0+

Game Guardian برنامه ای مشابه Game killer برای اسمارت فون های اندرویدی می باشد که با کمک آن امکان تقلب در بازی ها را خواهید داشت. این برنامه به شما این امکان را می دهد تا بتوانید مقادیر مختلف در بازی ها (مانند پول و سکه) را به میزان مورد نظر خود تبدیل کنید. به این ترتیب می توانید مقداری بسیار بالا را انتخاب کنید تا در طول بازی بتوانید از آن استفاده کنید.

برنامه های زیادی جهت دستکاری متغیر های درون بازی ها و اپ ها وجود دارد اما بدون شک گیم گاردین کاملترین برنامه در این زمینه است که بروی تمام نسخه های اندروید کار می کند.

ادامه مطلب