جدید ترین مطالب
بخش بایگانی

اگر شما نیز با اصول اولیه سی شارپ آشنا هستید و حالا می خواهید مفاهیم پیشرفته این زبان محبوب را بدانید این دوره برای شما خواهد بود. بعد از مدت کار کدنویسی سی شارپ حال مدت آن رسیده است که با ساختارهای پیشرفته سی شارپ آشنا شده و بتوانید با قابلیت های بیشتر این زبان آشنا شوید.

عنوان مجموعه : C Advanced Topics Take Your C Skills to the Next Level

مدرس : Mosh Hamedani

مدت زمان : ۳ ساعت

فرمت تصویری : h264, 1280×720

فرمت صوتی : AAC, 44100 Hz, 2 Ch

زبان : انگلیسی

زیرنویس فارسی : ندارد

ادامه مطلب

توضیحات : جاوااسکریپت زبان برنامه نویسی اسکریپت مبتی بر اشیاء است که توسط NetScape تولید شده‌است. این زبان، یک زبان شی‌گرا است که بر اساس استاندارد ECMA-262 Edition 3 نوشته شده‌است. علیرغم اشتباه عمومی، زبان جاوا اسکریت با زبان جاوا ارتباطی ندارد، اگر چه ساختار این زبان به سی پلاس پلاس(++C) و جاوا شباهت دارد؛ که این امر برای یادگیری آسان در نظر گرفته شده‌است. از همینرو دستورهای متداول مانند if, for, try..catch ,”while” و… در این زبان هم یافت می‌گردند. این زبان می‌تواند هم به صورت ساخت یافته و هم به صورت شی گرا مورد استفاده قرار گیرد. در این زبان اشیاء با اضافه شدن متدها و خصوصیات پویا به اشیاء خالی ساخته می‌شوند، بر خلاف جاوا. بعد از ساخته شدن یک شی به روش فوق، این شی می‌تواند به عنوان نمونه‌ای برای ساخته شدن اشیاء مشابه مورد استفاده قرار گیرد. به علت این قابلیت زبان جاوااسکریپت برای ساختن نمونه از سیستم مناسب می‌باشد. کاربرد گسترده این زبان در سایتها و صفحات اینترنی می‌باشد و به کمک این زبان می‌توان به اشیاء داخل صفحات HTML دسترسی پیدا کرد و آنها را تغییر داد. به همین علت برای پویا نمایی در سمت کاربر، از این زبان استفاده می‌شود.


ادامه مطلب
توضیحات : جزوه حاضر درباره برنامه نویسی زبان سی و نوشتن الگوریتم ها و همچنین برنامه های ساده و مهمی که در مدارس و مراکز دانشگاهی بیشتر مورد استفاده قرار می گیرند، اطلاعات کاملی ارائه داده است. همه مثالها و برنامه ها به طور کامل شرح داده شده اند. سعی بر این است مطالب عاری از هرگونه ابهامات و برنامه ها به طور کاملا ساده و مفید بیان شوند تا مخاطبان در کمترین زمان ممکن، مطالب را به طور کامل یاد گرفته و مثال های مشابه را به سادگی حل نمایند.
ادامه مطلب
توضیحات : برنامه نویسی برای گوشی های اندروید دو شیوه است : شیوه اول برنامه نویسی Native اندروید است. با استفاده از زبان جاوا برای اندروید برنامه مینویسید. در فصول اول و دوم و سوم مبانی ابتدایی و اولیه برنامه نویسی به این روش را توضیح داده ام.اگر دوست دارید فقط برای اندروید برنامه بنویسید و به تمام ویژگی های سخت افزاری گوشی اندروید دسترسی داشته باشید از این روش استفاده کنید و فقط این فصول را برای آشنایی اولیه بخوانید. و بعد سراغ کتاب های متوسط و پیشرفته بروید. شیوه دوم برنامه نویسی برای اندروید اصطلاحاً Mobile Web Application است که از فصل چهارم به بعد به این شیوه پرداختم.تسلط من روی این شیوه است.و مزیت این شیوه برنامه نویسی Cross Platform  است.شما با یک بار کدنویسی میتوانید برنامه خود را بر روی اندروید و iOS  و windows phone اجرا کنید.اما  عیب این روش این است که برنامه شما به تمامی ویژگی های سخت افزاری گوشی دسترسی ندارد و این سبک برای نوشتن برنامه های سیستمی که خیلی با سخت افزار در ارتباط است اصلا مناسب نیست ولی برای برنامه های کاربردی مناسب است.
ادامه مطلب
در این دوره آموزشی شما می توانید تا تمامی راهنمای شگفت انگیز را در مورد ادغام پلاگین اجتماعی در یکدیگر دریافت کرده و در نهایت معروف ترین پلاگین های اجتماعی همچین فیس بوک، گوگل پلاس و توئیتر را به نرم افزار اندروید خود راه دهید. این دوره به طور حرفه ای نحوه ایجاد دکمه های اشتراک گذاری در نرم افزار های ساخته شده را آموزش داده و شما می توانید تا با بررسی اجمالی سیستم عامل اندروید آنچه که نیاز دارید را برنامه نویسی کرده و راه ارتبطی خوبی برای کاربران نگه دارید.
ادامه مطلب