جدید ترین مطالب
بخش بایگانی
اینبار تمامی منابع موجود واحد معماری کامپیوتر را برای شما بازدیدکنندگان محترم قرار دادیم امیدواریم که مشکلات درسی شما از این بابت رفع گردد . کتاب اول کتاب موریس مانو ترجمه سپید نام است که مرجع اصلی تدریس معماری کامپیوتر در ایران و جهان است
ادامه مطلب


در روزهای گذشته خواندید که موسسه‌ی تحقیقاتی IDC پیش‌بینی کرد که رشد فروش گوشی‌های هوشمند تا پایان سال ۲۰۱۵ میلادی برای اولین بار تک رقمی شده و به ۹.۸ درصد خواهد رسید. اما این موسسه در پیش‌بینی دیگر اعلام کرده است که تا آخر سال میلادی جاری سیستم عامل اندروید گوگل سهم بزرگ ۸۱.۲ درصدی از بازار گوشی‌های هوشمند را در دست خواهد داشت.


ادامه مطلب

فرمانده‌ی پلیس فتای نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران امروز در نشست خبری خود بیان کرد که طبق قوانین جهانی اگر تلگرام قصد ادامه‌ی فعالیت خود در ایران را داشته باشد باید سرورهای خود را به کشورمان منتقل کند.


ادامه مطلب

ایران در جدول رده‌بندی توسعه اینترنت کشورها در سال ۲۰۱۵ رتبه ۹۱ را کسب کرد که به این ترتیب نسبت به سال ۲۰۱۰ میلادی ۸ پله صعود کرده است. ایران در سال ۲۰۱۰ از نظر توسعه اینترنت در رتبه ۹۹ دنیا قرار گرفته بود.


ادامه مطلب
با گسترش گوشی‌های هوشمند و پیشرفت چشمگیر آن‌ها، فروش رایانه‌های شخصی کاهش یافته است. طبق جدیدترین اخبار منتشر شده فوجیتسو، توشیبا و وایو به فکر همکاری با یکدیگر در زمینه تولید رایانه‌های شخصی هستند.
ادامه مطلب