جدید ترین مطالب
بخش بایگانی

بازی Dreamfall را می توان یکی از برترین بازی های سبک ماجراجویی دانست که قرار است در چندین قسمت منتشر شود. این بازی شامل ۵ قسمت خواهد بود و این قسمت ها به یکدیگر متصل می باشد. داستان بازی از این قرار است که گروهی به زمان آینده سفر کرده و در آن زندگی می کنند. این بازی یک بازی داستان محور است که درباره ی تصمیمات و عواقب آن، رویاها و واقعیت، جادو و علم، آشوب و سایر موارد صحبت می کند. بازی Dreamfall یک بازی احساسی، بزرگسالانه، تاریک، جادویی و بسیار جذاب است که با سورپرایزهایی که در بازی رخ می دهد شما را جذب خود خواهد کرد.

Dreamfall Chapters Book Four Revelations PC-RELOADED

ادامه مطلب

Leos Fortune HD Edition یکی از بازی های سبک ماجرایی است که توسط ۱۳۳۷ & Senri AB طراحی و ساخته شده و به تازگی توسط کمپانی Tilting Point برای پلتفرم PC به بازار عرضه شده است . لئوس فورچون از جمله بازی های پلتفرم ماجرایی است که توانسته جوایز بسیاری را کسب کند . در این بازی شما کنترل موجودی عجیب را برعهده دارید که به دنبال دزد طلاهایش است . لئون زمانی که به خانه بازمی گردد متوجه می شود که تمامی ثروتش به سرقت رفته اما هنوز ردی از دزد حیله گر باقی مانده است پس او تصمیم می گیرد تا ردها را دنبال کرده و به مخفیگاه سارق برسد . بازی از مراحل مختلفی از جمله جنگل های باتلاقی و بیابان های خشک و کوه های برفی تشکیل شده است که هرکدام به نوعی توانایی های شما را به چالش می کشد . زنده ماندن و گذشتن از ۲۴ مرحله مختلف بسیار کار دششواری است زیرا اگر بتوانید بازی را بدون مردن به پایان رسانید جوایز ویژه ای انتظار شما را می کشند . هم اکنون می توانید این بازی را با لینک مستقیم از وب سایت دانلود ها دریافت نمایید.

Leos Fortune HD Edition PC-PLAZA

 

Leos Fortune HD Edition pc cover دانلود بازی Leos Fortune HD Edition برای PC

ادامه مطلب

شده و به تازگی نیز همان کمپانی سازنده , آن را برای پلتفرم PC به بازار عرضه کرده است . بازی در یک محیط مرموز و هدف اصلی آن , کاوش در یک جهان عمیق و حل معماهای پیش روی شما است . این نسخه شما را به یک سفر فلسفی خواهد برد و تجربه هنری جدید را برای شما رقم خواهد زد . عمیق و عمیق تر به جهان Naissance نگاه کنید . اکثر اوقات بازی , کنجکاوی و منطق بر بازی حاکم خواهد بود و کنترل حرکات و هماهنگی در آنها , شما را برای رسیدن به هدفتان کمک خواهد کرد. هدف اصلی بازی آن است تا پلیر تنهایی را درک کند و احساس نسبت به یک جهان پهناور ناشناخته را در خود حس کند و همچنین به زیبایی های آن نیز پی ببرد . جهانی که به نظر می رسد فقط برای زنده ماندن ساخته شده است ولی هرگز این طور نیست . تخیل , یک کلید مهم و کلیدی برای لذت بردن و درک جهان NaissanceE است . پیاده روی بر روی یک ساختار کشف نشده , سوال های زیادی را در ذهن شما در مورد ماهیت این جهان به وجود خواهد آورد .

NaissanceE PC-RELOADED

 

NaissanceE pc cover small دانلود بازی NaissanceE برای PC

ادامه مطلب