جدید ترین مطالب
بخش بایگانی
نرم افزار DAEMON Tools Lite ابزارهای آسان برای ایجاد فایل های ایمیج دیسک و شبیه سازی درایوهای مجازی CD, DVD و Blu-Ray ارائه می کند. این نرم افزار را می توان ابزاری حرفه ای برای سرویس عامل ویندوز دانست که به عنوان یکی از بهترین امولاتورهای دیسک های نوری در صنعت مرتبط با خود شناخته می شود. دانلود DAEMON Tools Lite نسخه ای سبک از سه نسخه ی Lite, Pro و Ultra می باشد که امکانات آن نسبت به دو نسخه دیگر کمتر است. هدف اصلی این نسخه، ارائه ی نرم افزاری سبک برای Mount و ایجاد درایو مجازی برای اجرای فایل های ایمیج است. برای داشتن یک نسخه کامل از نرم افزار DAEMON Tools، وبسایت بیا تو سافت پیشنهاد می کند تا نسخه ی Ultra را دریافت نمایید.
ادامه مطلب
FastCopyFastCopy 3.08 Final حتما برایتان در ویندوز پیش آمده باشد که گاه می خواهید فایلی را کپی و به مکان دیگری انتقال دهید با مشکلاتی از جمله کاهش سرعت مواجه هستید این مشکل زمانی بیشتر می شود که فایل شما دارای حجم بالایی باشد و شما مجبور هستید زمان زیادی را سپری کنید تا عملیات انتقال انجام شود این مشکل در تمام نسخه های ویندوز مشاهده شده است حتی ویندوز 7 هم نتوانسته است این مشکل را حل کند به همین دلیل امروز در سافت 98 نرم افزاری فوق العاده برایتان آمده کرده ایم به نام Fast Copy كه تخصصش كپي كردن و انتقال و حذف فايل ها و پوشه ها در ويندوز است . طبق آزمايشات مختلف ، سرعت كپي با Fast Copy حتي تا 2 برابر سرعت كپي با ويندوز هم مي رسد كه هنگام كپي/انتقال پوشه هايي كه تعداد فايل زيادي دارند ، اين اختلاف چشمگير مي شود . ast Copy چند مزيت فوق العاد مفيد و حياتي دارد . مي دانيد كه وقتي 2 كار كپي/انتقال را بصورت همزمان در ويندوز انجام مي دهيد ، سرعت كار بسيار پايين مي آيد ، از مهمترين مزيت هاي Fast Copy اين است كه وقتي مي خواهيد چند كار كپي/انتقال را بصورت همزمان انجام دهيد، يك كار را با سرعت بالا انجام مي دهد و بقيه كارها را درصف نگه مي دارد و بلافاصله پس از تمام شدن كار اولي ، كار دوم را آغاز مي كند . همچنين وقتي يك پوشه را در جايي كپي مي كنيد كه بعضي فايل ها در هر 2جا يكسان هستند ، Fast Copy بطور هوشمند ، فايل هاي يكسان را كپي نمي كند .
ادامه مطلب

AnyDVD HD علاوه بر قابلیت‌های AnyDVD جنبه‌هایی دیگری دارد که برای کار با HD-DVD ها (دی‌وی‌دی‌های High Definition) مفید واقع می‌شوند، که حذف رمز HD-DVD ها از آن جمله است. این نرم‌افزار امکان تماشای فیلم را روی یک اتصال نمایش دیجیتال بدون کارت گرافیک HDCP و با صفحه نمایش HDCP فراهم می‌کند. دیگر نیازی به خرید یک مانیتور گران‌قیمت ندارید،این نرم‌افزار دیسک‌هایی را روی کامپیوتر شخصی و با استفاده از PowerDVD Ultra نمایش می‌دهد که به‌طور معمول امکان نمایش آن‌ها وجود ندارد، فیلم‌هایی که توسط Studio Canal، Weinstein Company، Kinowelt و … پخش می‌شوند.

 

AnyDVD & AnyDVD5  شکستن قفل دیسک ها با AnyDVD & AnyDVD HD 7.4.4.0

ادامه مطلب