جدید ترین مطالب
بخش بایگانی
Hide Folders 5.4 Build 5.4.2.1155 نرم افزاري فوق العاده کامل برای قفل کردن فایلها و فولدرهایتان در ویندوز میباشد. شما می توانید با این برنامه اطلاعات خود را کاملا مخفی نگه دارید و این امتیاز را داشته باشید تا کسی به غیر از شما از اطلاعات شما استفاده نکند. این اطلاعات می تواند فایل ها و درایو های شخصی شما باشد. با این برنامه به راحتی و ایمنی کامل می‌توانید از پوشه‌ها و فایل‌های خود هر چقدر که بخواهید محافظت کنید. این برنامه حتی در حالت safe mode هم از پوشه‌ها و فایل‌های شما محافظت می‌کند. تنها با کلیک یک دکمه می‌توانید یک پوشه را قفل یا مخفی کنید. در هنگامی که برنامه در حالت محافظت می‌باشد میانبرهای پوشه recent همه پاک می شوند. اگر میانبری از فایل در سطل بازیافت بود محافظت می‌شود. حتی می شود برنامه را طوری تنظظیم کرد که بعد از زمان معینی که از برنامه استفاده نشد خودکار محافظت را اعمال کند. این برنامه در حالتی که screen saver فعال است اتومات محافظت را انجام می‌دهد. حتی در حالت satand by و hybernates. این برنامه را می‌توانید با پسورد محافظت کنید.

ادامه مطلب

TeamViewer Corporate 11.0.53254 نرم افزاری است برای کنترل، هدایت، و تعمیر رایانه ها از راه دور از طریق وصل دو رایانه با کمک شبکه اینترنت. این نرم افزار متعلق به شرکت آلمانی "TeamViewer GmbH" تا چندی پیش فقط قابل خرید بود ولی اکنون میتوان آنرا برای مصارف شخصی به رایگان دانلود و استفاده کرد. دو کاربر میتوانند با نصب و بکار گیری این نرم افزار و رد و بدل رمزهای عبور، رایانه‌های خود را به طوری با یکدیگر مرتبط سازند که یک کاربر (طرف فعال) تصویر مانیتور کاربر دیگر را از دور ببیند و به تمامی محتوی رایانه او دسترسی داشته باشد. با کمک این برنامه امکانات وسیع آپلود و دانلود نرم افزار هم مهیا میشود. این نرم افزار از کارساز پرا کسی، فایروال و برگردان نشانی شبکه (NAT) براحتی عبور میکند.


ادامه مطلب

امروز در سایت بیا 2 سافت نرم افزار امنیتی و فوق العاده قدرتمند ESET Mobile Security  را برای گوشی های اندروید نسخه ۲ به بالا را تهیه نموده ایم که امیدواریم مورد توجه شما عزیزان قرار گیرد . از قابلیت های این برنامه می توان به : قابلیت اسکن فایلها و برنامه ها ، دزدگیری کامل با قابلیت قفل گوشی از راه دور،پاک کردن اطاعات،شناسایی محل سارق ، رمز گذاری روی برنامه ها و بازی ها ، تسک منیجر ، جلوگیری از پاک کردن برنامه و … را نام برد . این نرم افزار را می توانید هم اکنون از سایت بیا 2 سافت دریافت نمایید .

 


ادامه مطلب

اين نرم افزار براي شكستن قفل رم و فلش قفل شده مي باشد

به وسیله برنامه Memory Card Unlockers شما میتوانید پسورد فراموش شده مموری کارت خود را حذف کنید , برای اینکار کافیست فقط گوشی یا مموری کارت را به کامپیوتر متصل کرده و بقیه کار را به این برنامه بسپارید.


ادامه مطلب