جدید ترین مطالب
بخش بایگانی
 
 
با ما همراه شوید و از اس ام اس های زیبا و دلنشین این مجموعه لذت ببرید.
 
 

كوه چون سنگ بود تنها شد یا چون تنها بود سنگ شد؟ من كه نه سنگ بودم نه كوه من چرا تنها شدم؟


*******************************

گل من خبرنداری دل گلدونت میگیره/اگه پژمرده باشی گلدونت برات میمیره/گل من بگو که اونجا دل تو برام میگیره/گل من نگو شکستی گلدونت عزا میگیره.


ادامه مطلب

بازی کامپیوتر Plants vs Zombies یکی از بهترین بازی های کودکانه و سرگرم کننده ای است که با یکبار امتحان آن دیگر نمیتوانید از آن دست بکشید.

 

بازی اعتياد آوری که توسط کمپانی مشهور و معروف PopCap طراحی و ساخته شده و هرکس با هر سنی را با خودش درگیر میکند.

 

در این بازی شما در یک حیاط باید با استفاده از گیاهان مختلفی که هر کدام دارای ویژگی ها و توانایی های منحصر به فرد هستند، مانع از ورود زامبی ها به داخل باغ و خانه شوید. هرچه پیش روید و امتیاز بیشتری کسب نمایید بازی این اجازه را به شما میدهد تا گیاهان جدید خریداری کرده و در نبردها از آنها استفاده کنید.

 

زامبی ها نیز هرکدام دارای خصوصیاتی هستند و برای از بین بردن آنها باید از گیاهان قدرتمندتری استفاده نمایید.

 

گرافیک بازی خیره کننده بوده و موسیقی متن بازی نیز باعث جذابیت هرچه بیشتر بازی شده است. حجم این بازی نیز بسیار کم بوده و به راحتی میتوانید دانلود کنید.

ادامه مطلب

TeamViewer

  نرم افزاری است برای کنترل، هدایت، و تعمیر رایانه ها از راه دور از طریق وصل دو رایانه با کمک شبکه اینترنت. این نرم افزار متعلق به شرکت آلمانی "TeamViewer GmbH" تا چندی پیش فقط قابل خرید بود ولی اکنون میتوان آنرا برای مصارف شخصی به رایگان دانلود و استفاده کرد. دو کاربر میتوانند با نصب و بکار گیری این نرم افزار و رد و بدل رمزهای عبور، رایانه‌های خود را به طوری با یکدیگر مرتبط سازند که یک کاربر (طرف فعال) تصویر مانیتور کاربر دیگر را از دور ببیند و به تمامی محتوی رایانه او دسترسی داشته باشد. با کمک این برنامه امکانات وسیع آپلود و دانلود نرم افزار هم مهیا میشود. این نرم افزار از کارساز پرا کسی، فایروال و برگردان نشانی شبکه (NAT) براحتی عبور میکند.
ادامه مطلب

AlbumMe نام نرم افزاری آسان برای ساخت اسلاید شو فلش از تصاویر شما می باشد. این ابزار دارای قالب های پیشفرض زیبایی می باشد که شما تنها با قرار دادن تصاویر و اضافه کردن موسیقی قادر به خلق اسلاید شو های حرفه ای از عکس ها می باشید.

با این نرم افزار شما قادر به خلق آلبو های عکس متحرک و زیبا ، اسلاید شو با افکت های رویایی ، گالری تصاویر بند انگشتی از تصاویر ، ایجاد اسکرین سیور و خلق اسلاید شو های HTML5 برای وب سایت و وبلاگ خود می باشید.

ادامه مطلب

Kika Keyboard - Emoji, GIFs یک برنامه صفحه کلید هوشمند برای گوشی و تبلت های اندرویدی می باشد. کیکا کیبورد با استفاده از ترفند های گوناگون باعث می شود که شما تایپ سریع، آسان و سرگرم کننده ای داشته باشید. قسمت تایپ به کمک کیبورد های مجازی یکی از مهمترین بخش های گوشی های هوشمند بوده و کاربران هنگام استفاده از آن باید راحت باشند. کیکا کیبورد با داشتن بیش از 800 استیکر و شکلک و غیره فضای تایپ و مکاتبات شما را از خشکی های خسته کننده خارج ساخته و شما همچنین میتوانید از تصاویر GIF در محیط های نوشتاری بهره ببرید. محیط کیکا کیبورد با تم های رنگارنگ و قابل تنظیم قابل شخصی سازی می باشد. این برنامه هنگام تایپ پیش بینی خودکار درست و دقیقی از کلمه آینده دارد که این عمل می تواند سرعت نوشتاری شما را به اندازه قابل توجهی افزایش دهد. کیکا در واقع یک صفحه کلید ایموجی - گیف بوده و در یک کلاس جهانی دسته بندی صفحه کلید های هوشمند طراحی و ساخته شده است. این صفحه کلید با داشتن تم های مختلف از هالووین گرفته تا جک عصبانی و کدو تنبل دیوانه میتواند فضای کیبورد شما از سایرین جدا کند. علاوه بر این کاربران میتوانند به روش سوایپ متن های موردنظر خودشان را تایپ کنند. به این صورت که شما انگشتان خودتان را بر روی حروف بدون برداشتن از روی صفحه می کشید تا کلمات تایپ شوند.

Kika Keyboard - Emoji, GIFs توسط توسعه دهنده Kika Keyboard Team عرضه گردیده و تا این لحظه امتیاز خیلی خوب 4.3 از 5 را در گوگل پلی بدست آورده و بر روی بیش از 50 میلیون دستگاه نیز نصب شده است.

تایپ سریع و سرگرم کننده با ایموجی و استیکر های مختلف

پشتیبانی از زبان فارسی + 60 زبان دیگر

ادامه مطلب

نرم افزار Adobe Photoshop Express یکی از بهترین برنامه های حاضر در زمینه ویرایش عکس می باشد و ابزارهای حرفه ای را در اختیار کاربران حرفه ای قرار می دهد. این برنامه میلیون ها کاربر خوش ذوق و خلاق را دارد که می توانند به اعتماد به نفس کامل با فتوشاپ اکسپرس کار کنند و طرح های خلاقانه خود را ارائه کنند. شما توسط این برنامه هم می توانید تصاویر خود را ویرایش کنید و هم کارهای خلاقانه و نوآورانه ای را ارائه کنید. حذف قرمزی چشم و اصلاحات کامل روی تصاویر توسط این برنامه صورت داده می شود و بیش از ۸۰ نوع جلوه ویژه در اختیار شما قرار داده می شود.

با دانلود Adobe Photoshop Express می توانید سبک های سرگرم کننده ای را داشته باشید و براحتی با آنها کار کنید. علامت های گرافیکی به صورت نمونه در اختیار شما قرار داده مکی شود و می توانید سبک های مختلف را به برنامه وارد کنید. محیط برنامه بسیار مشابه به فتوشاپ دسکتاپ می باشد و سازنده این برنامه ادوب به خوبی توانسته است، یک برنامه لایق کاربران موبایل فتوشاپ را ارائه کند. این برنامه روی سیستم عامل اندروید ۴٫۱ و بالاتر نصب و اجرا می شود.

ادامه مطلب
گوگل پلی استور فروشگاه اپلیکیشن و بازی های اندروید می باشد که توسط اندروید و به طور رسمی ارائه می شود. با دانلود Google Play Store تمامی امکانات و برنامه ها در اختیار شما خواهد بود. در این فروشگاه افراد می توانند به صورت رسمی و بدون مشکل بازی های رایگان را دریافت کرده و با پرداخت بازی های پولی اندروید را نیز برای خود داشته باشند. این برنامه می تواند تمامی برنامه های شرکت گوگل را برای کاربران فراهم کرده و امکان دانلود آسان و بسیار ایمن را برای آنها فراهم نماید.

دانلود Google Play Store می تواند امکانات گسترده ای را در زمینه یافتن برنامه های دلخواه و همچنین مشابه در اختیار شما گذاشته و باعث تسریع در یافتن برنامه ها شود. برنامه های رسمی اندروید توسط این سرویس ارائه شده و امکان پرداخت های درون برنامه ای و خرید برنامه ها نیز براحتی توسط برنامه می تواند تامین شود.


ادامه مطلب
نرم افزار WhatsApp Messenger یکی از قدیمی‌ترین ابزارهای گفتگوی متنی برای موبایل است. این ابزار که به مرور زمان دستخوش تغییرات زیادی شده است اکنون به‌یکی از قدرتمندترین ابزارها برای ارتباط آنلاین با دوستان است. از مزیت‌های این نرم‌افزار قابلیت نصب آن بر روی اکثر گوشی‌ها صرف نظر از سیستم عامل شماست و همین امر باعث خواهد شد که بتوانید با تعداد بیشتری از دوستانتان در ارتباط باشید. در WhatsApp Messenger به‌غیر از چت متنی می‌توانید تصویر، صدا و فیلم هم برای دوستانتان ارسال کنید. یکی از قابلیت‌های بی‌نظیر این برنامه این است که نیازی به ثبت‌نام کردن یک یوزرنیم جدید برای خودتان ندارید و با دوستانتان توسط شماره تلفن خودتان ارتباط برقرار می‌کنید،‌ همین امر موجب شده تا پیدا کردن کسانی که از این ابزار استفاده می‌کنند خیلی راحت باشد، به این روش که خود برنامه از بین دفترچه تلفن موبایل شما لیست شماره تلفن‌هایی که در سرورهای WhatsApp ثبت شده‌اند را دریافت می‌کند و اتوماتیک آن‌ها را به‌شما نشان می‌دهد. این نرم‌افزار بر روی اندروید ۲.۱ و بالاتر قابل اجراست.
ادامه مطلب

روز بزرگداشت مولوی - هشتم مهرماه در تقویم رسمی کشور به عنوان «روز بزرگداشت مولوی» ثبت شده است.

 

شرح زندگی مولوی

جلال‌الدین محمد بلخی معروف به مولوی و مولانا و رومی در ششم ربیع الاول سال 604 هجری در شهر بلخ دیده به جهان گشود. مولوی از مشهورترین شاعران ایرانی‌تبار پارسی‌گوی است نام کامل وی «محمد ابن محمد ابن حسین حسینی خطیبی بکری بلخی» بوده و در دوران حیات به القاب «جلال‌الدین»، «خداوندگار» و «مولانا خداوندگار» نامیده می‌شده‌است. در قرن‌های بعد (ظاهراً از قرن ۹) القاب «مولوی»، «مولانا»، «مولوی رومی» و «ملای رومی» برای وی به کار رفته‌است و از برخی از اشعارش تخلص او را «خاموش» و «خَموش» و «خامُش» دانسته‌اند. زبان مادری وی پارسی بوده است.

ادامه مطلب