جدید ترین مطالب
بخش بایگانی
  • نویسنده :
  • بازدید : 505 مشاهده
  • دسته بندی : بازی ,

جدیدترین نسخه بازی Major Mayhem 2 Action Arcade Shooter برای اندروید

یک اکشن تیر اندازی بسیار جذاب و هیجان انگیز

بازی های اندرویدی در سبک ها و دسته بندی های متنوعی ساخته و منتشر می شوند که با نصب و اجرای ان ها می توانید به گیم پلی های جذابی دسترسی پیدا کنید.از این بازی های جذاب با محبوب شدن در میان کاربران نسخه های جدیدی نیز منتشر می شود.

بازی Major Mayhem 2 Action Arcade Shooter یک بازی اکشن بسیار جذاب برای اندروید است که نسخه ی دوم از یک بازی چذاب و محبوب بوده و توسط استودیو بازی سازی Rocket Jump ساخته و منتشر شده است. بازی های اکشن تیر اندازی از جذابی بالایی برای کاربران برخوردار هستند. این بازی نیز یک بازی در این سبک است که می تواند به شما مراحلی بسیار هیجان انگیز و جذاب را ارئه کند. گیم پلی بازی به گونه ای منحصر به فرد و بسیار هیجان انگیز طراحی شده است و شما باید با کنترل شخصیت اصلی بازی در مقابل دشمنانی که از هر نقطه به سمت شما می آیند حمله کرده و ان ها را از بین ببرید.

ادامه مطلب

بازی جذاب و هیجان انگیز Angry Gran Run – Running Game

نسخه معمولی + نسخه مود شده

یکی از پرطرفدارترین بازی های سبک دوندگی

کاراکتر های مختلف با ظاهر جالب

Angry Gran Run – Running Game عنوان یک بازی بسیار خوب و زیبا در سبک بازی های دوندگی می باشد که در ان شما با یک مادربزرگ عصبانی اشنا خواهید شد که در خیبایان های مختلف شهر گشت و گذار می کند. مادربزرگ داستان بازی مدت ها در یک تمیارستان مخوف توسط فِرِد، یک مامور سفید پوش زندانی شده بود. داستان بازی هم از همین جا شروع می شود و مادربزرگ عصبانی نقشه فرار خود را چیده است. اینجاست که شما باید وارد جریان بازی شوید و او را در میان خیابان های مختلف که موانع جورواجوری در سر راهش قرار گرفته هدایت کنید.

ادامه مطلب

جدیدترین نسخه بازی Idle City Empire برای اندروید

بازی های مختلف اندرویدی دارای طراحی های مختلف و متنوعی می باشند. شما می توانید با نصب و اجرای این بازی ها ساعت ها خود را سرگرم کرده و مشغول انجام کار های مختلف مانند مدیریت یک شهر بزرگ شوید.

بازی Idle City Empire یک بازی شبیه سازی بسیار جذاب برای اندروید است که توسط استودیو بازی سازی Futureplay‏ که تا کنون بازی های جذاب دیگری را نیز از ان دیده ایم ساخته و منتشر شده است. همان طور که از نام این بازی جذاب نیز پیداست شما در ان می توانید به ساخت و ساز یک شهر مشغول شوید. شما باید در این بازی جذاب اقدام به ساخت خانه های شهر کرده و ان ها را از کاروان های کوچک ارتقا داده و به اپارتمان های بزرگ برسانید. در طول روز باید به بازی سر بزنید تا بتوانید هر خانه را ارتقا داده و بزرگ تر کنید. بدین صورت می توانید جمعیت شهر خود را بالاتر برده و از انجام بازی لذت ببرید.

ادامه مطلب

جدیدترین نسخه بازی Faraway 2 Jungle Escape برای اندروید

پر از معما ها و چالش های فکری

بازی های مختلف اندرویدی دارای طراحی های متنوعی می باشند. شما می توانید سری بازی هایی را برای گوشی خود پیدا کنید که در نسخه های متعدد ساخته و منتشر می شوند و می توانند جذابیت زیادی برای کاربران داشته باشند.

بازی Faraway 2 Jungle Escape یک بازی فکری بسیار جذاب برای اندروید است که توسط استودیو بازی سازی Snapbreak‏ که تا کنون بازی های جذاب دیگری را نیز از ان دیده ایم ساخته و منتشر شده است. این سری بازی جذاب یکی از جذاب ترین سری ها هستند و کاربرانی که علاقه به چالش های فکری دارند مخاطب ان هستند. در این بازی جذاب نیز شما با پازل ها و معما های فکری ریز و درشت رو به رو خواهید شد و باید همه ی ان ها را حل و فصل کنید. داستان بازی ماجرای فردی را روایت می کند که بر اساس دست نوشته های پدرش به دنبال راز های پنهان می گردد و این بار به معابدی که در جنگل هستند روی می اورد.

ادامه مطلب

جدیدترین نسخه بازی MAD ZOMBIES Offline Zombie Games برای اندروید

بازی های مختلف اندرویدی دارای طراحی های بسیار جذابی می باشند. بازی های اکشن اندرویدی بسیار جذاب و هیجان انگیز طراحی می شوند و شما می توانید در این بازی ها با دشمنان مختلف از جمله زامبی های ترسناک و خطرناک رو به رو شوید.

بازی MAD ZOMBIES Offline Zombie Games یک بازی اکشن بسیار جذاب برای اندروید است که توسط استودیو بازی سازی VNG GAME STUDIOS‏ که تا کنون بازی های جذاب دیگری را نیز از ان دیده ایم ساخته و منتشر شده است. همان طور که از نام این بازی جذاب نیز پیداست شما در ان وارد دنیای اخر الزمانی خواهید شد. انسان ها رو به نابودی هستند و همه تبدیل به زامبی های خطرناک و ترسناکی گشته اند. شما باید از سلاح های مختلف و متعدد استفاده کنید تا بتوانید تمامی زامبی هایی را که در مسیر شما قرار می گیرند را نابود کرده و یک به یک ان ها را از مسیر خود حذف کنید تا بتوانید راه خود را ادامه دهید.

ادامه مطلب
این سه سالگی اوست که در ویرانه‏ای کنار کاخ سبز،

به اهتزاز درآمده و مکر خاندان ابوسفیان را به زانو درآورده است
________________
پدر آمد دل شب گوشه ویرانه به خوابم
ریخت از دیده بسی بر ورق چهره گلابم
گفت رویت ز چه نیلی شده زهرای سه ساله
مگر از باغ فدک بوده به دست تو قباله
ادامه مطلب

 زندگینامه حضرت رقیه خـــــــاتون سلام الله علیها ازولادت تاشهــــادت

میلاد کوثر ثانی

درباره سنّ شریف حضرت رقیه (علیهاالسلام) درمیان تاریخ نگاران اختلاف نظروجوددارد.
اگراصل تولد ایشان رابپذیریم،مشهوراین است که ایشان سه یاچهاربهاربیشتربه خودندیده ودرروزهای آغازین صفرسال ۶۱ ه.ق،پرپرشده است.
براساس نوشته‏ های بعضی کتاب‏های تاریخی،نام مادرحضرت رقیه(علیهاالسلام)،امّ اسحاق است که پیش‏تر همسرامام حسن مجتبی(علیه‏السلام) بوده وپس ازشهادت ایشان،به وصیت امام حسن(علیه‏السلام) به عقدامام حسین (علیه‏السلام) درآمده است.(۱)
 مادر حضرت رقیه(علیهاالسلام) از بانوان بزرگ و با فضیلت اسلام به شمار می‏آید. بنا به گفته شیخ مفید در کتاب الارشاد، کنیه ایشان بنت طلحه است.(۲) نام مادر حضرت رقیه (علیهاالسلام) در بعضی کتاب‏ها، ام‏جعفر قضاعیّه آمده است، ولی دلیل محکمی در این باره در دست نیست.
هم چنین نویسنده معالی السبطین، مادر حضرت رقیه (علیهاالسلام) را شاه زنان؛ دختر یزدگرد سوم پادشاه ایرانی، معرفی می‏کند که در حمله مسلمانان به ایران اسیر شده بود. وی به ازدواج امام حسین (علیه‏السلام) درآمد و مادر گرامی حضرت امام سجاد (علیه‏السلام) نیز به شمار می‏آید.(۳) این مطلب از نظر تاریخ نویسان معاصر پذیرفته نشده؛ زیرا ایشان هنگام تولد امام سجاد (علیه‏السلام) ازدنیا رفته وتاریخ درگذشت اورا۲۳ سال پیش ازواقعه کربلا،یعنی در سال ۳۷ ه .ق دانسته ‏اند. از این رو، امکان ندارد او مادر کودکی باشد که در فاصله سه یا چهار سال پیش از حادثه کربلا به دنیا آمده باشد. این مسأله تنها دریک صورت قابل حل می ‏باشد که بگوییم شاه زنان کسی غیرازشهربانو (مادر امام سجاد (علیه‏السلام)) است.

ادامه مطلب

جدیدترین نسخه بازی Hunter Age The New Journey برای اندروید

بازی های مختلف اندرویدی شما را به جهان های مختلف می برند. شما می توانید در این بازی های جذاب و هیجان انگیز در نبرد های مختلف شرکت کرده و از انجام مراحل مختلف و متنوع ان ها به خوبی لذت ببرید.

بازی Hunter Age The New Journey یک بازی نقش آفرینی بسیار جذاب برای اندروید است که توسط استودیو بازی سازی Plug’n’Play‏ ساخته و منتشر شده است. همان طور که از نام این بازی جذاب نیز پیداست شما در ان وارد عصر شکارچیان خواهید شد. انواع قهرمانان و شکارچیان وجود خواهند داشت و شما می توانید تعداد پنج نفر از ان ها را برای تیم خود انتخاب کنید.در هر مرحله از بازی با دشمنان مختلفی رو به رو خواهید شد که باید از قهرمانان خود برای شکست دادن ان ها استفاده کنید.  هر کدام از قهرمانان مهارت ها و قدرت های خاص خود را دارد و شما باید به خوبی از ان ها استفاده کنید تا بتوانید مبارزات را به خوبی پشت سر بگذارید.

ادامه مطلب