جدید ترین مطالب
بخش بایگانی

جدیدترین نسخه اپ تو اس دی AppMgr Pro III اندروید

نسخه پچ شده بدون نیاز به لاکی پچر و گوگل پلی مود و بدون مشکل لایسنس

اگر شما از مشکل کمبود فضای مموری داخلی گوشی اندرویدی خود برای نصب برنامه ها و بازی های مختلف رنج می برید از نرم افزار AppMgr Pro III (App 2 SD) که در این پست از سایت Apktops به معرفی جدیدترین نسخه از آن  می پردازیم استفاده نمایید. در این نسخه از نرم افزار ویژگی های جدید و جالبی همچون قابلیت انتخاب تم و پوسته دلخواه و ساپورت گوشی های جدیدتر به نرم افزار اشاره شده است.

ادامه مطلب

ویرایش تصاویر در گوشی با PicsArt – Photo Studio

از بهترین نرم افزارهای ویرایش تصویر در گوشی
نسخه فول آنلاک با تمام قابلیت ها – پیشنهاد ویژه سایت

با توجه به استقبال بی نظیری که از برنامه PicsArt – Photo Studio شده است، بدون شک می توان از ان به عنوان یکی از برترین نرم افزارهای ویرایشگر تصویر در اندروید نام برد که با امکانات بی نظیری که در خود دارد، شما می توانید تصاویری بسیار شگفت انگیز و جذاب ایجاد کنید.
ادامه مطلب
یکی از بهترین ، سریع ترین و مقرون به صرفه ترین مرورگرهای دنیا می باشد که این مروگر را استودیو UCWeb Inc. طراحی و در گوگل پلی عرضه کرده است. این نرم افزار در 2 نسخه اصلی و مینی سازگار با تمامی گوشی ها طراحی شده است و بر خلاف نسخه قبلی با تمامی گوشی های مختلف با صفحه های نمایش متفاوت سازگاری کامل دارد.
ادامه مطلب

دانلود پلیر جت آدیو Cowon JetAudio نرم افزاری بسیار نام آشنا در زمینه پخش موزیک و فیلم و ویدیو می باشد و با توجه به دیگر امکاناتی که در ادامه به آن اشاره خواهیم کرد ، اکثر کاربران بعد از نصب ویندوز یکی از اولین نرم افزار هایی که نصب می نمایند JetAudio خواهد بود. این نرم افزار در زمینه پخش و نمایش فایل های مالتی مدیا (صوتی و تصویری) بسیار کامل است و با پشتیبانی از اکثر فرمت های معمول دنیای فایل های چند رسانه ای بدون هیچ مشکلی را برای کاربران به وجود نخواهد آورد. ظاهری زیبا و کاربرد پذیر در کنار قابلیت نمایش دادن زیرنویس های فارسی برای ویدیو و امکانات فراوان از JetAudio نرم افزاری محبوب ساخته است.

دانلود پلیر جت آدیو Cowon JetAudio قابلیت تبدیل فرمت های ویدیویی و صوتی به یکدیگر از دیگر امکانات مهم نرم افزار محسوب می شود. به طوری که نرم افزار میتواند به راحتی و با امکانات و جزئیات فراوان ویدیوها و فایل های صوتی را به یکدیگر تبدیل نماید. تنظیمات کیفیت صدا و تصویر نیز به سادگی امکان پذیر است. قابلیت rip نمودن سی دی های صوتی در کنار قابلیت رایت سی دی های صوتی نیز از جمله امکانات تکمیلی نرم افزار است. قابلیت های ضبط و میکس صدا و همچنین بریدن قسمت های دلخواه صدا و صوت و همچنین قابلیت ویرایش تگ ها از امکانات پخش صوتی نرم افزار JetAudio می باشد.
ادامه مطلب
نرم افزار DAEMON Tools Lite ابزارهای آسان برای ایجاد فایل های ایمیج دیسک و شبیه سازی درایوهای مجازی CD, DVD و Blu-Ray ارائه می کند. این نرم افزار را می توان ابزاری حرفه ای برای سرویس عامل ویندوز دانست که به عنوان یکی از بهترین امولاتورهای دیسک های نوری در صنعت مرتبط با خود شناخته می شود. دانلود DAEMON Tools Lite نسخه ای سبک از سه نسخه ی Lite, Pro و Ultra می باشد که امکانات آن نسبت به دو نسخه دیگر کمتر است. هدف اصلی این نسخه، ارائه ی نرم افزاری سبک برای Mount و ایجاد درایو مجازی برای اجرای فایل های ایمیج است. برای داشتن یک نسخه کامل از نرم افزار DAEMON Tools، وبسایت بیا تو سافت پیشنهاد می کند تا نسخه ی Ultra را دریافت نمایید.
ادامه مطلب

بازی جذاب مرد همسایه با قیمت 1.49 دلار در گوگل پلی

Angry Neighbor یک بازی ماجراجویی فان محسوب می شود که بازی با قیمت 1.49 دلار در گوگل پلی جهت خرید انتشار یافته است. بازی همسایه عصبانی توسط استودیو بازی سازی InvictusGames طراحی شده است.

Angry Neighbor یک بازی عالی می باشد که در این بازی می توانید به یک همسایه فضول و کنجکاو تبدیل شوید. برخی از همسایه های شما تازه به این محل آمده اند و مشکوک هستند. حال شما می توانید زمانی که آن ها خانه نیستند به منزل آن ها بروید و هر چیزی که به نظرتان مشکوک می رسد را بررسی کنید و اگر چیزی دستتان را نگرفت می توانید در خانه او پنهان شوید و کار هایی که انجام می دهد را مشاهده کنید تا اطلاعات مورد نیاز را بدست آورید.

ادامه مطلب