جدید ترین مطالب
بخش بایگانی

همان طور که اطلاع دارید، دانلود بازی Impact Winter در ابتدای انتشار خود دارای باگ ها و مشکلات بسیار بسیار زیادی بود. به همین دلیل، کاربران زیادی به این بازی اعتراض کردند و نمرات بازی به شدت کاهش پیدا کرد. اما تیم توسعه دهنده دست از رفع مشکلات بازی برنداشته و سرانجام نسخه ای کاملا جدید و آپدیت شده بازی را تحت عنوان Impact Winter v2.0 منتشر کردند. در این نسخه عملکرد فریم ریت بازی در تمامی سیستم ها بهبود داده شده و باعث تفاوت چشمگیری با نسخه های پیشین شده است. مدت زمان بارگذاری بازی بسیار کاسته شده، سیستم کنترل بازی تعدیل و تنظیم شده، جهت یابی بازی دقیق تر شده و نشانه های عجیب و بی ربط بر روی رادار بازی حذف شده اند.

داستان بازی Impact Winter در مورد شخصیت جیکوب سولومِن است که یکی از بازماندگان فاجعه برخورد شهاب سنگ به زمین به شمار می‌رود. این فاجعه مرگبار دمای کره زمین را به زیر صفر درجه رسانده و آن را به دنیایی یخ زده تبدیل کرده است.پس از این ماجرا جیکوب تمام امید خود را از دست داده بود تا اینکه کلیسایی را در زیر برف و کولاک پیدا می‌کند و گروهی از بازماندگان را در آن پیدا می‌کند. پس از ملحق شدن به این گروه، جیکوب با کمک و جمع‌آوری آذوقه از آنها محافظت می‌کند. پس از مدتی به آنها اعلام می‌شود که گروه نجات پس از ۳۰ روز به نجات آنها می‌آید و وظیفه جیکوب و افراد آن کلیسا زنده ماندن به مدت ۳۰ روز است، آیا آنها می‌توانند خود را زنده نگه دارند؟

Impact Winter v2.0 PC-PLAZA

|نسخه کاملا آپدیت شده بازی v2.0 جایگزین شد|


ادامه مطلب
نسخه جدیدی از بازی محبوب و زیبای آسفالت ۸ می باشد که برای کاربران اندروید و دوستداران اتومبیل رانی دانلود آسفالت ۸ ارائه شده است. کاربران این بازی می توانند تا بازی مهیج شرکت گیم لافت را در زمینه اتومبیل رانی تجربه نمایید و در نهایت اوج لذت یک بازی مسابقه ای را داشته باشند. شما در واقع می توانید بهترین بازی مسابقه ای و ماشین سواری ارائه شده برای سیستم عامل اندروید را تجربه نمایید و در گرافیکی منجصربفرد از تمامی جوانب بازی لذت ببرید. این بازی دارای مراحل بسیار متنوعی می باشد که شما می توانید در سراسر مسیر مسابقه غرق در هیجان شده و از نیترو ماشین خودتان برای رسیدن به سرعت بی حد و مرز استفاده نمایید. بازی دارای ماشین های متنوعی نیز می باشد که شما با پیروزی در مسابقات بزرگ می توانید آنها را خریداری نمایید. مسابقه در مناطق شهری و روستایی و جنگلی و مناطق پوشیده از برف از جمله ویژگی های این بازی مهیج می باشد.

با دانلود آسفالت ۸ شما می توانید به معنای واقعی کلمه از گرافیک بصری بازی بهره مند شده و کلاس بالاتری از مسابقات هیجان انگیز ماشین سواری را در این نسخه تجربه نمایید. آسفالت ۸ یک برند بسیار معتبر برای رقابت های ماشین سواری می باشد که شما در آن می توانید جلوه های ویژه گرافیکی و بصری را مشاهده نمایید. این بازی دارای اتومبیل های زیبایی نظیر بوگاتی و لامبورگینی می باشد که می توانید در مراحل بعدی نیز از آنها استفاده کنید. این بازی زیبا هم اکنون به طور مستقیم آماده دریافت از سایت دانلودها می باشد. این بازی روی سیستم عامل اندروید ۲٫۳ و بالاتر نصب و اجرا می شود که کاربران هم اکنون می توانند برای دانلود آسفالت ۸ از لینک مستقیم و رایگان سرورهای قدرتمند بیا2سافت استفاده نمایند.

ادامه مطلب
  • نویسنده :
  • بازدید : 440 مشاهده

دانلود رایگان آموزش مبتدی AutoCAD 2016

در این سری از آموزش های ساده و مقدماتی اتوکد (AutoCAD tutorial) نحوه نقشه کشی مبتدی و ابزارهای اندازه گذاری و نوشتن متن ها و شماره گذاری داخل نقشه اتوکد را خواهیم آموخت.

ادامه مطلب
نرم افزار ساخت آلبوم های دیجیتالی عروس Album DS نرم افزار کامل طراحی آلبوم های عروسی برای عکاسان حرفه ای که به فکر کاهش مصرف زمان و هزینه در هنگام طراحی اند می باشد. کار با این نرم افزار بسیار اسان می باشد. این نرم افزار نیازی به سریال ندارد و قابل ذکر است این نرم افزار با فتوشاپ نسخه های ، CS2 ، CS3 و CS4 سازگار کامل دارد . این نرم افزار برای شما امکان ساخت آلبوم با ۱۲۰۰ قالب صفحه بندی ,۲۳۰ افکت و فیلتر ، ۷۰۰ نوع ماسک ,۱۰۰ نوع فریم متفاوت ، ۶۰۰ استیل مختلف ، ۸۰ آبجکت متنوع و دیدنی ، ۵۰۰ پس زمینه را فراهم می سازد. شما می توانید هم اکنون این نرم افزار را که تیم دانلود ها برای شما آماده کرده است را به صورت کاملا رایگان و با لینک مستقیم از ادامه مطلب از وب سایت بیا تو سافت دانلود نمایید.
ادامه مطلب

نرم افزار ویرایش مالتی مدیا GiliSoft Video Editor نرم افزاری قدرتمند برای ویرایش فایل های ویدیویی می باشد. این نرم افزار با پشتیبانی از فرمت هایی نظیر AVI, MPEG, MP4, WMV, SWF,3GP, H.264/MPEG-4 AVC, MOV, ASF و دیگر فرمت های معمول دنیای مالتی مدیا می تواند نسبت به ویرایش آنها اقدام نماید. نرم افزار ترکیبی از ابزار های برش قاب ویدیو، ادغام و چسباندن ویدئو، تقسیم و جدا کردن ویدئو، تبدیل فرمت ویدیو، اضافه کردن واترمارک روی ویدیو، اضافه کردن زیرنویس، چرخش ویدیو، عکس گرفتن از روی ویدیو، تنظیم روشنایی، اضافه کردن افکت روی ویدیو و دیگر ابزار ویرایش که در ادامه آنها را نام خواهید برد. ابزار برش قاب ویدیو کمک می کند که در صحنه های دلخواه نسبت به برش برخی از قسمت های قاب اقدام کنید. ادغام و چسباندن ویدیو در یکی کردن چندین فایل ویدیو یاریتان می دهد. تقسیم و جداکردن ویدیو نیز کمک می کند تا یک ویدیو را به چندین فایل ویدویی تقسیم کنید و قسمت های ناخواسته را حذف کنید.

نرم افزار ویرایش مالتی مدیا GiliSoft Video Editor امکان تبدیل فرمت ویدیویی و صوتی را نیز دارد و از فرمت های ویدیویی نظیر AVI, MPEG, WMV, DivX, MP4, H.264/AVC, MKV, RM, MOV, XviD, 3GP, and FLV و فرمت های صوتی از جمله MP3, WMA, WAV, RA, M4A, AAC, AC3, MP2, and OGG پشتیبانی می کند. استخراج و گرفتن صدای ویدیو و ذخیره آن با فرمت های صوتی و همچنین قرار دادن صدای جدا از صدای اصلی فیلم روی ویدیو از دیگر قابلیت های نرم افزار می باشد. در زمینه قرار دادن افکت روی ویدیو نرم افزار دارای ۱۴ افکت می باشد که برخی از آنها شامل black and white, old photographs, relief می باشد. قرار دادن واترمارک و زیرنویس هایی با فرمت ASS, SRT نیز از امکانات تکمیلی نرم افزار محسوب می شود.
ادامه مطلب
  • نویسنده :
  • بازدید : 454 مشاهده
  • دسته بندی : بازی ,

نسخه دمو برای دانلود فیفا ۱۸ در تاریخ ۱۳ سپتامبر منتشر شد! نسخه نهایی این بازی از تاریخ ۲۹سپتامبر ۲۰۱۷ قابل دسترس می باشد که برای کرک آن، احتمالا از Denuvo استفاده نکرده و فقط قفل گذاری انحصاری Origin استفاده شود. قفل گذاری که در آپدیت های جدید Mass Effect: Andromeda و Titanfall 2 به کار گرفته شد و گروه CODEX توانست از پس آن بربیاید! بازهم باید تا روز انتشار بازی منتظر ماند تا تصمیم نهایی گروه توسعه دهنده گرفته شود. در حال حاضر، نسخه آزمایشی این بازی منتشر شده است که می توانید با لینک مستقیم رایگان و آموزش نصب کامل، از دانلودها دریافت کنید.

نسخه دمو بازی قرار است شامل ۱۲ تیم و چهار استادیوم باشد. همچنین در این نسخه به حالت‌های Kick Off و بخش داستانی بازی (به‌صورت محدود) دسترسی خواهیم داشت. استادیوم‌های حاضر در این نسخه دمو، لا بومبونرا، سانتیاگو برنابئو، استاب‌هاب سنتر و استادیوم کینگ فهد هستند. تیم‌های نسخه دمو بازی FIFA 18 هم منچستر یونایتد، منچستر سیتی، رئال مادرید، اتلتیکو مادرید، یوونتوس، بایرن مونیخ، پاری سن ژرمن، لس آنجلس گلکسی، تورنتو FC، بوکا جونیورز، گوادالاخارا و ویسل کوبه خواهند بود.

FIFA 18 DEMO PC-3DM

ادامه مطلب

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان؛

سرهنگ امین یامینی فرمانده سپاه شهرستان شهریار، در حاشیه نشست خبری هفته دفاع مقدس که در مجموعه سپاه ناحیه شهریار و با حضور جمعی از خبرنگاران فعال در غرب استان تهران برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و ضرورت تبیین و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، از دستگیری یکی از عناصر شاخه اجناد الشام داعش در منطقه اندیشه خبر داد.

ادامه مطلب
  • نویسنده :
  • بازدید : 362 مشاهده
به گزارش خبرنگار  گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ حوزه کلینیک در نظر دارد هر روز ساعت ۱۴ تازه‌ترین دانستنی‌های پزشکی را در اختیار کاربران قرار دهد.

 پیشگیری از ابتلا به سرطان با رژیم غذایی و تحرک بدنی

چاقی موجب می‌شود بدن استروژن و انسولین بیشتری تولید کند. این هورمون‌ها موجب تحریک روند پیشرفت سرطان می‌شوند، ورزش روزانه به حفظ وزن سالم، بهبود سطح هورمون‌های بدن و تقویت سیستم ایمنی کمک می‌کند، محققان حداقل ۱۵۰ دقیقه فعالیت با شدت متوسط یا ۷۵ دقیقه ورزش با شدت زیاد را در هفته توصیه می‌کنند
ادامه مطلب
به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان؛ روز گذشته خبری تصویری در بعضی از شبکه های مجازی پخش و دست به دست برای همگان ارسال شد که خبر از خودکشی حمید صفت خواننده رپ ایران در زندان رجایی شهر اعلام شده بود.

وکیل حمید صفت در خصوص این پرونده به گفت: روز گذشته من با حمید صفت با هماهنگی بازپرس پرونده، آقای سجاد منافی آذر ملاقات داشتم و موکلم در زندان در شرایط روحی خوبی قرار داشت و اینکه اعلام شده حمید صفت در زندان خودکشی کرده است دروغ است و او در وضعیت خوبی قرار دارد.
نورالله عزیز محمدی وکیل حمید صفت در خصوص روند پرونده افزود: در نظریه اولیه پزشکی قانونی اشاره به وجود یک لخته خون در مغز متوفی اشاره شده است اما علت اصلی مرگ پدر خوانده حمید صفت هنوز اعلام نشده است.
عزیزمحمدی ادامه داد: برای بررسی علت اصلی مرگ باید منتظر اقدامات آسیب شناسی باشیم که این روند تا 3 هفته آینده طول خواهد کشید.
گفتنی است، حمید صفت روز 28 مرداد ماه به اتهام قتل پدر خوانده اش دستگیر شد و هفته گذشته وی پس از تحقیقات ابتدایی به دستور بازپرس سجاد منافی آذر از شعبه سوم دادسرای امور جنایی تهران روانه زندان رجایی شهر شد.