جدید ترین مطالب
بخش بایگانی

سرانجام کرک سالم CPY برای دانلود بازی Resident Evil 7 biohazard به همراه آپدیت جدید Update v1.03 بازی منتشر شد. همان طور که اطلاع دارید، پس از انتشار بازی Resident Evil 7 این عنوان به سرعت توسط گروه CPY کرک شد. اما این کرک مشکل مهمی که داشت، شامل آپدیت ها و بسته های الحاقی که پس از انتشار برای بازی آماده شد، نبود. به همین دلیل گروه CPY تصمیم به کرک آپدیت جدید بازی که تمامی بسته های الحاقی و سایر تغییرات و هات فیکس ها می باشد نمود. هم اکنون می توانید به دانلود بازی Resident Evil 7 biohazard به همراه آپدیت Update v1.03-CPY در ادامه مطلب دسترسی داشته باشید.

خط داستانی RE:B داستان خانواده‌ای به نام Bakers را روایت می‌کند که در نگاه اول به نظر می‌رسد از اختلالات شدید روانی رنج می‌برند اما قطعا موضوع از این‌ها بسیار پیچیده‌تر است. شخصیت اصلی بازی که Ethan نام دارد در عمارت قدیمی Bakerها در جست و جوی همسر خود Mia خواهد بود که تا این لحظه نه دلیل ناپدید شدن Mia و نه ربط او به این خانواده عجیب مشخص نشده است. تمامی شخصیت های این خانواده کاملا متناسب با محیط دیوانه وار عمارت و جو بازی است.

RESIDENT EVIL 7 biohazard PC-CPY

|آپدیت جدید بازی Resident.Evil.7.Biohazard.UPDATE.1.03-CPY اضافه شد|

|نسخه فشرده جدید فیت گرل FitGirl با حجم ۱۸٫۳GB اضافه شد|

دانلود-بازی-Resident-Evil-7-Biohazard-7

ادامه مطلب
نرم افزار بهینه سازی سیستم ReviverSoft PC Reviver یکی از بهترین نرم افزار های بهینه سازی می باشد. این نرم افزار با استفاده از ابزار های مختلف و رابط گرافیکی بالا با کاربر به تمامی افراد در سطوح مختلف این توانایی را می دهد تا در کوتاه ترین زمان ، بهترین نتیجه را برای بهینه سازی و رفع مشکلات سیستم بگیرند. همچنین این نرم افزار در ابتدا می تواند رجیستری ویندوز را پاکسازی کند و از ورودی های نا معتبر تهی سازد تا ویندوز سریعتر و بهتر اجرا شود. سپس با یکپارچه سازی و بهینه سازی آن رجیستری را به طور کامل تعمیر خواهد کرد. شما می توانید هم اکنون این نرم افزار را که تیم دانلود ها برای شما آماده کرده است را به صورت کاملا رایگان و با لینک مستقیم از ادامه مطلب از وب سایت د دانلود نمایید
ادامه مطلب

این دوره آموزشی به شما روش های برقراری ارتباط را در اولین نگاه داده و کمک می کند تا بتوانید با شروع خوب در نهایت گفتگوی خوبی را سپری نمایید. تحقیقات نشان داده است که در ۷ ثانیه اول ارتباط قضاوت اصلی در مورد طرفین صورت گرفته و یک دید کلی ایجاد می شود پس بنابراین مدیریت درست این هفت ثانیه بسیار مهم می باشد.

عنوان مجموعه : COMMUNICATION SKILLS How To Make A Great First Impresion

مدرس : Alain W.

مدت زمان : ۴ ساعت و ۳۰ دقیقه

فرمت تصویری : h264, 1280×720

فرمت صوتی : AAC, 44100 Hz, 2 Ch

زبان : انگلیسی

زیرنویس فارسی : ندارد

ادامه مطلب

ساعت 19:30 بیست و هفتم تیرماه از طریق مرکز فوریت های پلیسی 110 فقدان پسربچه‌ای 3.5 ساله به نام یوسف به کلانتری 128 تهران نو اعلام شد. با حضور مأمورین کلانتری در محل فقدان کودک در خیابان ایران مهر، پدر و مادر یوسف در اظهارات خود عنوان داشتند: امروز برای میهمانی به خانه یکی از بستگان خود در خیابان ایرانمهر آمدیم؛ حدود ساعت 7 عصر، یوسف به تنهایی و در حالیکه کلاه نقابدار قرمز (طرح مرد عنکبوتی) به سر داشت، از خانه خارج شد؛ چند دقیقه‌ای از خارج شدن یوسف نگذشته بود که برای آوردنش از خانه خارج شدیم اما او را پیدا نکردیم.

با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع «فقدانی کودک» و به دستور بازپرس شعبه چهارم دادسرای ناحیه 27 تهران، پرونده جهت رسیدگی در اختیار اداره یازدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

ادامه مطلب

اگر شما نیز با اصول اولیه سی شارپ آشنا هستید و حالا می خواهید مفاهیم پیشرفته این زبان محبوب را بدانید این دوره برای شما خواهد بود. بعد از مدت کار کدنویسی سی شارپ حال مدت آن رسیده است که با ساختارهای پیشرفته سی شارپ آشنا شده و بتوانید با قابلیت های بیشتر این زبان آشنا شوید.

عنوان مجموعه : C Advanced Topics Take Your C Skills to the Next Level

مدرس : Mosh Hamedani

مدت زمان : ۳ ساعت

فرمت تصویری : h264, 1280×720

فرمت صوتی : AAC, 44100 Hz, 2 Ch

زبان : انگلیسی

زیرنویس فارسی : ندارد

ادامه مطلب

بازی Strike Vector EX عنوانی مسابقه ای و اول شخص می باشد که در سبک اکشن و شوتر توسط کمپانی Ragequit Corporation توسعه و انتشار پیدا کرده است. با شش درجه آزادی که باعث افزایش عملکرد اوکتان در ماشین مسابقه ای شما می شود، منتظر افزایش آدرنالین در بدنتان باشید و سرعت بالا را با دقت همراه کنید! سایر مسابقه دهندگان به وکتورهای شما آمده و خود را برای مسابقه ای بی نظیر آماده می کنند تا توانایی های شما را به چالش بکشانند! از حالت های بازی می توان به حالت سرعت بسیار بالای وکتورها و حالت بسیار دقیق هوایی با تمرکز بسیار بالا اشاره نمود که می توانند بازی مرگ و زندگی شما در این مناطق عجیب و غریب و سخت باشند!

Strike Vector EX PC-CODEX


ادامه مطلب