جدید ترین مطالب
بخش بایگانی

مسنجر قدرتمند واتس آپ WhatsApp Messenger

دانلود واتساپ برای اندروید مسنجر واتس آپ – WhatsApp Messenger به عنوان یکی از قدرتمندترین و بهترین مسنجرهای اندروید شناخته می شود که امکان برقراری ارتباط را به صورت رایگان برای کاربران فراهم می کند. در واتس اپ، قابلیت برقراری تماس های صوتی نیز گنجانده شده است که با استفاده از آن امکان برقرارس تماس با کیفیت بالا را خواهید داشت.

ادامه مطلب

دانلود جدیدترین نسخه BlueStacks شبیه ساز اندروید در ویندوز

BlueStacks همانند شبیه ساز قدرتمند ممو یک شبیه ساز اندروید برای ویندوز است که امکان اجرای برنامه ها و بازی های اندروید در ویندوز را فراهم می کند. بلواستکس اولین شبیه ساز اندروید بود و در گذشته رقیبی نداشت. بلواستکس دارای محیطی کاربر پسند و امکاناتی زیاد است که با اکثر برنامه و بازی های اندروید سازگاری کامل دارد.

ادامه مطلب

بازی محبوب و پر طرفدار کلش رویال اندروید

به همراه نسخه مود شده کلش رویال (سرور خصوصی)

گرافیک جذاب و گیم پلی رقابتی و آنلاین
محصول کمپانی فنلاندی Supercell سازنده بازی انقلابی Clash of Clans

نزدیک به 50 میلیون دانلود در کمتر از 3 ماه در گوگل پلی

آپدیت 16 شهریور همزمان با انتشار در گوگل پلی

بازی Clash of Clans را می توان یکی از انقلابی ترین بازی های موجود نه تنها در بین بازی های موبایلی، بلکه در بین تمامی بازی های ویدئویی دانست. بازی ای که با رخنه کردن در میان کاربران، به نوعی با تمام گوشی های هوشمند سیستم عامل های Android و iOS در هم آمیخته شده است. این بازی توسط کمپانی Supercell فنلاندی ساخته و عرضه شده است. کمپانی Supercell با کمک این بازی کلش رویال به ارزشی باور نکردنی دست پیدا کرد و ده ها کمپانی برتر دنیا به دنبال تصاحب سهام این شرکت افتادند. بازی Clash of Clans بی تردید محبوب ترین بازی آنلاین حال حاضر در میان بازی های موبایلی می باشد.

Supercell با ساخت دو بازی دیگر یعنی Hay Day و Boom Beach ، اعتبار خود را محکم تر کرده است. اما طی چند سال اخیر، شاهد عرضه شدن بازی جدیدی از سوی این کمپانی نبودیم. تا اینکه در اواخر سال 2015 کمپانی Supercell اقدام به معرفی یک بازی جدید ولی مشابه بازی های قبلی کرد. بازی مذکور، کلش رویال نام گرفت و توانست در مدت زمان کمی با استقبال کم نظیر هواداران بازی Clash of Clans مواجه شود.

ادامه مطلب

دانلود بازی کلش اف کلنز Clash of Clans اندروید

آپدیت جدید 1 آبان 1397 همزمان با انتشار برای اولین بار در ایران

بازی جنگ قبیله ها Clash of Clans که در این پست از سایت bia2soft به معرفی جدیدترین نسخه آن می پردازیم را می توان یکی از بهترین بازی های آنلاین سال در سبک استراتژی و آنلاین دانست.

ادامه مطلب

جدیدترین نسخه نرم افزار پرطرفدار SHAREit

تا به حال چندین نرم افزار ارسال و دریافت فایل از طریق وایرلس مانند Zapya و Superbeam و … در سایت معرفی کرده بودیم که در این پست از سایت bia2soft  قصد معرفی نرم افزار بی نظیر دیگری با نام SHAREit را داریم که این نرم افزار هم بسیار درخشیده و طرفداران زیاد و امتیاز بسیار خوبی را هم در گوگل پلی به خود اختصاص داده است.

نرم افزار شیر ایت ادعا می کند که می توانند تمام فایل های مورد نظر شما حتی فایل های حجیمی مانند فیلم های چند گیگابایتی را در کمترین زمان ممکن به یک گوشی اندرویدی دیگر و یا کامپیوتر شخصی تان از طریق ارتباط بی سیم وایرلس ارسال نماید.

سازنده نرم افزار شیر ایت نیز این ادعا را دارد که این برنامه سریع ترین برنامه دنیا برای انتقال داده است و آن را به The world’s fastest way معرفی کرده است. اما اولین موردی که با ورود به نرم افزار نظر شما را به خود جلب می کند قابلیت انتخاب آواتار ( عکس شخصی ) برای خودتان و همچنین اینترفیس و محیط کاربری فوق العاده زیبای نرم افزار است که پیشنهاد می کنیم خودتان آن را نصب و تست و تجربه نمایید.

ادامه مطلب