جدید ترین مطالب
بخش بایگانی

بسته الحاقی Alien Myths که اولین بسته الحاقی پولی به قیمت ۹٫۹۹دلار برای دانلود بازی Raiders of the Broken Planet که عنوانی Free-to-Play می باشد، توسط گروه PLAZA کرک و منتشر شد. بازی Raiders of the Broken Planet که استودیو MercurySteam از آن به عنوان یک بازی آنلاین نامتقارن همکاری پنج نفره (یک در برابر چهار) یاد می‌کند، یک بازی شوتر تاکتیکی است که روی مبارزات تن به تن نیز متمرکز است. بازیکنان می‌توانند یا در نقش یک تیم مهاجم قرار بگیرند و از گیم‌پلی تاکتیکی و سریع بازی که متمرکز بر همکاری با اعضای تیم است لذت ببرند یا در برابر مهاجمان ایستاده و مبارزه کنند. نگران نباشید چرا که شما تنها نخواهید بود و در کنار ارتشی که توسط هوش مصنوعی کنترل می‌شود، برای نابودی مهاجمان مبارزه خواهید کرد. استودیو می‌گوید که بازی ماجرایی علمی تخیلی آن‌ها به شدت داستان محور بوده و می‌توان آن را به صورت تکنفره در چندین کمپین مختلف که به تدریج عرضه می‌شوند، تجربه کرد. دانلود بازی Raiders of the Broken Planet همراه با کمپین Alien Myths عرضه می‌شود و سپس در طول سال ۲۰۱۷ سه کمپین اضافی مستقل نیز برای آن منتشر خواهد شد. Wardog Fury، Hades Betrayal و Council Apocalypse نام کمپین‌های فصل ۲۰۱۷ بازی خواهد بود.  هر کمپین یک داستان موازی را روایت می‌کند که می‌توانید به هر ترتیبی که دوست دارید آن‌ها را تجربه کنید و هر یک شامل ماموریت‌ها، شخصیت‌ها و صدها محتوای جدید است که به توسعه و رشد جهان علمی تخیلی مهاجمان کمک می‌کنند.

Raiders of the Broken Planet Alien Myths PC-PLAZA

ادامه مطلب

به مناسبت برگزاری سوگواری سالار شهیدان(ع)، شما می توانید در این گزارش فایل صوتی مداحان را در اولین شب از ماه محرم با نوای مداحان اهل بیت (ع) بشنوید و دانلود کنید.

ادامه مطلب


قيامت بي حسين غوغا ندارد"شفاعت بي حسين معنا ندارد"حسيني باش كه در محشر نگويند"چرا پرونده ات امضاء ندارد

 

اس ام اس ماه محرم


عالم همه قطره و درياست حسين ، خوبان همه بنده و مولاست حسين ، ترسم كه شفاعت كند از قاتل خويش ، از بس كه كَرَم دارد و آقاست حسين

ادامه مطلب
  • نویسنده :
  • بازدید : 424 مشاهده


روز شمار محرم الحرام

محرم اولین ماه سال قمری است، این ماه را از آن جهت محرم ناميدند كه در آن جنگ و غارت حرام است.

ماه مُحَرّم یا محرم‌الحرام نخستین ماه تقویم اسلامی (هجری قمری) و به اعتقاد مسلمانان از جملهٔ ماه‌های حرام است. نام این ماه پیش از اسلام در دوران جاهلیت مؤتمر (در عربی: مُؤْتَمِر یا المُؤْتَمِر) بوده است و در زمان جاهلیت محرم (در عربی :المُحَرَّم) نامی بوده که به ماه رجب گفته می‌شد. محرم نخستین ماه از ماه‌های دوازده‌گانه قمری و یکی از ماه‌های حرام است که در دوران جاهلیت و نیز در اسلام، جنگ در آن تحریم شده بود.

شب و روز اول محرم به عنوان اول سال قمری دارای نماز و آداب خاصی است که در کتاب مفاتیح‌الجنان بیان شده است. محرم، ماه حزن و اندوه و عزاداری شیعیان در قتل حسین بن علی است.

ادامه مطلب


نرم افزار Instant Translate ابزاری برای ترجمه عبارات و کلمات است. این نرم افزار قادر است بیش از 90 زبان را شناسایی و ترجمه کند. از ویژگی های بارز این نرم افزار، تبدیل متن به گفتار است که با استفاده از دوربین گوشی خود می توانید متن ها را اسکن و ترجمه کنید و آنها را به صورت صوت دربیاورید.


ادامه مطلب


دانلود آهنگ جدید محسن یگانه بعد تو با لینک مستقیم

Download New Music Mohsen Yeganeh Bade To


تموم آدما رو بعد تو بخشیدم همه رو بخشیدم اما تو رو نه

 دلیل دردامو بعد تو فهمیدم همه رو فهمیدم اما تو رو نه

چه زخمی جا مونده رو دل وامونده

 داره دیوونه میکنه منو یه عالم خاطره


ادامه مطلب


نرم افزار نمایش اطلاعات سخت افزار HWiNFO یک برنامه حرفه ای می باشد که تمامی اطلاعات سخت افزاری را اعم از سی پی یو، هارد و کارت گرافیک به کاربران ارائه می کند. نرم افزار نمایش اطلاعات سخت افزار HWiNFO از آخرین اجزاء، فن آوری ها و استاندارد های صنعتی پشتیبانی می کند. شما می توانید با این برنامه به آسانی اطلاعات کلی را با جزئیات کامل در مورد سیستم خود جمع آوری کرده و آنها را در فرمت های مختلف ذخیره نمایید. آگاهی از بروزرسانی های درایورها و همچنین اطلاعات برگفته از درایوهای منطقی از دیگر ویژگی های این برنامه می باشد. هم اکنون می توانید این برنامه را به طور مستقیم از سایت بیا 2 سافت دریافت نمایید

.


ادامه مطلب

سرانجام پس از گذشت مدت بسیار طولانی، نسخه نهایی دانلود بازی Divinity Original Sin 2 منتشر شد! نسخه های متعدد آزمایشی برای این بازی منتشر شد تا تمامی باگ ها و مشکلات آن تا حد امکان برطرف شوند و گروه CODEX به محض انتشار این عنوان در شبکه استیم، آن را کرک کرده و منتشر نمود. بازی Divinity: Original Sin اولین بار در سال ۲۰۱۴ منتشر شد و با دوربین ایزومتریک و مکانیزم‌های جذابش، توانست طرفداران بازی‌های نقش‌آفرینی کلاسیک را حسابی جذب کند. نسخه دوم این بازی با نام Divinity: Original Sin 2 از مدت‌ها پیش در دست ساخت بوده و حتی نسخه Early Access آن از طریق استیم منتشر شده بود که دسترسی به بخش اول بازی را فراهم می‌کرد.

دانلود بازی Divinity Original Sin 2 علاوه بر یک بخش داستانی کامل، دارای حالت‌های بازیکن در برابر بازیکن (PvP) و Game Master نیز خواهد بود. همچنین استودیو لارین همزمان با اعلام تاریخ انتشار بازی، آپدیت جدیدی هم برای نسخه Early Access آن منتشر کرده است که روابط بین کاراکتر‌ها و سیستم ساخت آیتم‌ها و شخصیت‌ها را بهبود می‌بخشد و علاوه بر آن دو منطقه جدید نیز به بازی اضافه می‌کند. بازی Divinity: Original Sin 2 در سال ۲۰۱۵ توانست دو میلیون دلار از طریق کیک استارتر بودجه کسب کند و دارای یک حالت همکاری چندنفره (Co-Op) چهار‌نفره نیز خواهد بود. همچنین این بازی از جهات دیگری نیز در مقایسه با نسخه قبلی پیشرفت داشته و در این قسمت تصمیم‌ها و انتخاب‌های شما تاثیر به مراتب بیش‌تری روی روند بازی خواهد داشت.

Divinity Original Sin 2 PC-CODEX

|آپدیت بازی Divinity.Original.Sin.2.Update.v3.0.142.47-CODEX اضافه شد|


ادامه مطلب